מתי מומלץ להחליף את מערכת האינטרקום בבניין?

תוכן עניינים

אינטרקום הוא חלק בלתי נפרד מבתים משותפים רבים, והוא הופך את החיים של כל הדיירים בו לנוחים ובטוחים הרבה יותר. עם זאת, ובדומה לכל מוצר אלקטרוני שהוא, גם למערכת יש תאריך תפוגה וגם אותה צריך לעדכן ולחדש לעיתים רחוקות.

במידה ואתם תוהים מה הוא הזמן הטוב ביותר להחלפת מערכת אינטרקום הקיימת בבניין שלכם, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

כאשר עברו למעלה מעשר שנים

ההמלצה הרשמית שלנו, בתור אנשי מקצוע המבינים בתחום, היא לדאוג להחלפה ושדרוג של מערכת האינטרקום בבניין שלכם לפחות פעם בעשר שנים.

הסיבה לכך היא השדרוגים והשיפורים שלא מפסיקים להתרחש בתחום, כך שתוכלו להעניק לדיירים שלכם את השירות הטוב ביותר שמגיע להם. 

אינטרקום מחליפים כשגליצ׳ים מתחילים

אחת הסיבות הנפוצות שבגינן וועדי בתים מחליטים שהגיע הזמן להחליף את מערכת האינטרקום שלהם היא כשהמערכת הקיימת מתחילה לעשות בעיות: כשפתאום הווידיאו מקרטע, הסאונד לא עובד טוב כמו פעם או שכשאנשים מצלצלים למטה הדיירים לא מקבלים על כך התראה.

לפעמים מדובר בתקלה מקומית שניתן לפתור אותה, אך במידה והדבר חוזר על עצמו ומדובר במערכת בת עשרות שנים – סביר להניח שהגיע הזמן להחליף אותה.

מתי מומלץ להחליף את מערכת האינטרקום בבניין

השקיעו באינטרקום עם כל החידושים

בניגוד לתיבות דואר למשל, שהשינויים הטכנולוגיים שלהם מגיעים לעיתים מאוד נדירות עם בכלל, מערכות אינטרקום הן מערכות שלא מפסיקות להתחדש ככל שהזמן עובר.

אם בעבר חשבנו על אינטרקום כסוג של טלפון לבניינים ותו לא, היום מדובר במערכות מתקדמות שמעניקות הגנה מלאה לדיירים בבניינים בהן הוא מותקן.

במידה ואתם לא מודעים לכל החידושים בתחום, אנחנו מזמינים אתכם לחקור קצת את הנושא באתר שלנו ואנחנו מבטיחים לכם שתהיו מופתעים.

מומלץ להחליף כשהצרכים שלכם לא מסופקים

יכול להיות שבעבר, דרישת הדיירים בבניין שלכם הייתה להתקין מערכת אינטרקום מתוך רצון לדעת מראש על אורחים שעתידים להגיע אליהם.

עם זאת, סביר להניח שהרצונות והצרכים של הדיירים שלכם בבניין השתנו. אולי כיום הם רוצים גם לראות את מי שמבקשים לעלות, ולא רק לשמוע? אולי הם רוצים לשפר את מערכות הכניסה והיציאה מהבניין?

ההמלצה שלנו היא לבצע מיפוי צרכים יחד עם הדיירים ולהבין איזו מערכת חדשה תוכל לספק את הצרכים שלהם ולהוציא את כולם מרוצים.

מערכות אינטרקום מתקדמות – זה אנחנו!

במידה והבנתם כי הגיע הזמן שלכם לשדרג את האינטרקום לבניין, תדעו שהגעתם למקום הנכון! אנחנו ב״תיבות״ מתמחים בייצור, התאמה והתקנה של מערכות אינטרקום לכל בניין במדינת ישראל.

נשמח לשמוע את הצרכים שלכם, להכיר את הבניין שלכם לעומק ולהתאים לכם את המערכת החדשה שתעשה לכם סדר בבניין, תעניק לכולם תחושת ביטחון ושקט בלב.

במידה ויש לכם שאלות או שתרצו לקבל מידע נוסף, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
מערכות אינטרקום חכמות

כיום, ניתן למצוא אינטרקום לבניין כמעט בכל מבנה משותף בישראל,

קרא עוד »
בעיות נפוצות בתיבות דואר בבניינים

תיבות דואר הם אחד המוצרים הוותיקים ביותר בבנייני מגורים כבר

קרא עוד »
אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בנייני מגורים

רבים מאיתנו רגילים לחשוב על אינטרקום לבניין כמשהו ששייך אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן