דלתות אוטומטיות לבניין

דלת אוטומטית לבניין היא דלת שנפתחת בצורה אוטומטית כאשר אדם נמצא בקרבתה. דלת זו מותקנת לרוב בכניסה לבניין והיא נועדה לאפשר לאנשים להיכנס ללא צורך בביצוע פעולה ידנית. דלת כזו היא רעיון טוב עבור כל בניין עם תנועה גדולה של אנשים. זאת מכיוון שהיא מאפשרת לאנשים להיכנס לבניין בלי להמתין בתור. הדלת מצוידת בחיישן המאפשר פתיחה וגם סגירה של הדלת בעת הצורך. במאמר זה נפרט כיצד דלתות אוטומטיות לבניין עובדות ונציג כמה מיתרונות השימוש בהן.

דלת אוטומטית לבניין

מהי דלת אוטומטית לבניין וכיצד היא פועלת

כאמור, דלת אוטומטית לבניין היא דלת עם מנגנון המאפשר פתיחה וסגירה אוטומטית לפי הצורך. על גבי הדלת מותקן חיישן המאפשר את הסגירה והפתיחה כנדרש. ישנם שלושה סוגים עיקריים של חיישנים המותקנים על גבי מרבית הדלתות:

  1. חיישני לחץ – חיישני לחץ קיימים מאז שנות השישים של המאה שעברה. חיישנים אלו מתבססים על שינויים במשקל או בלחץ כדי לזהות מתי הדלת צריכה להיפתח. חיישנים אלו מותקנים בדרך כלל על גבי מחצלות או שטיחים המוצבים על הקרקע. כאשר אדם מתקרב לדלת ועובר על גבי המחצלת, הדלת נפתחת מאחר והחיישן מזהה שינוי בלחץ המופעל עליו.
  2. חיישנים אופטיים מבוססי תנועה או חום – כיום, רוב הדלתות האוטומטיות פועלות עם חיישני זיהוי תנועה. רוב גלאי התנועה משתמשים בגלי מיקרו או בחיישני אינפרא אדום כדי לזהות את התנועה. חיישנים המבוססים על גלי מיקרו, מזהים תנועה על ידי השתקפות של עצמים נעים. לעומתם, חיישני אינפרא אדום מתבססים על שינויים בטמפרטורה כדי לבצע פתיחה וסגירה של הדלת.
  3. מערכת בקרת גישה או אינטרקום – דלתות אוטומטיות לבניין יכולות להיפתח ולהסגר גם באמצעות מערכת בקרת גישה או אינטרקום. במקרה זה, במקום להתבסס על תנועה או לחץ, הדלת נפתחת באמצעות כרטיס מפתח, סמארטפון או כל מכשיר אחר ששולח אל החיישן בקשת גישה. דלתות מסוג זה משמשות בעיקר עבור בנייני מגורים או נכסים שהגישה אליהם מוגבלת לאנשים מורשים בלבד.
דלתות אוטומטיות לבניין

כיצד פותח החיישן את הדלת

ברגע שהחיישן מזהה שמישהו צריך להיכנס לבניין, הוא שולח אות למנגנון פתיחת הדלת. מנגנון פתיחת הדלת מופעל על ידי מנוע חשמלי, הפותח את הדלת בהתאם לסוג הדלת שברשותכם.

סוגי הדלתות האוטומטיות כוללים:

  • דלתות הזזה: אידיאליות עבור תנועה דו-כיוונית. דלתות הזזה אוטומטיות מותקנות על פי רוב על גבי מסילות עיליות.
  • דלתות מתנדנדות: אידיאליות עבור תנועה חד כיוונית. דלתות אוטומטיות מסוג זה נפתחות פנימה או החוצה.
  • דלתות מסתובבות: אידיאליות לאזורים עתירי תנועה, דלתות מסתובבות אוטומטיות מאפשרות יציאה וגם כניסה בו זמנית.

היכן מומלץ לרכוש דלתות אוטומטיות

להתקנת דלת אוטומטית לבניין ישנם מספר יתרונות ברורים: הן מאפשרות חיסכון באנרגיה, מאפשרות כניסה ללא מגע יד אדם והן נוחות מאוד לשימוש. אולם, מאחר ומדובר במוצר אשר עתיד לשרת אתכם לאורך שנים ארוכות, מומלץ לרכוש דלתות כניסה מחברה אמינה וותיקה ששמה הולך לפניה. חברת תיבות מייצרת ומתקינה דלתות אוטומטיות לבניינים כבר עשרות שנים. לחברתנו ניסיון רב בהתקנה וייצור של דלתות כניסה בסגנונות ועיצובים שונים לפי בחירת הלקוח. צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח להעניק לכם שירות אישי ומסור בכל שאלה ובקשה. אז אם חיפשתם חברה וותיקה, אמינה ואיכותית בתחום של התקנת דלתות אוטומטיות לבניין הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

/ 5.

צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן