תיבת דואר דו צדדית

חושבים לשפץ את חזית הבניין ולהוסיף תיבת דואר דו צדדית? אצלנו בחברת תיבות תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים – מגוון תיבות באיכות גבוהה, עיצובים מרשימים ויפים, אשר ישדרגו את אזור הלובי של הבניין הן מבחינת הנראות והן מבחינת הנוחות. במאמר הבא נספר לכם קצת על תיבות דואר דו צדדיות – כלומר, כאלה שמאפשרות לדיירים למשוך את הדואר מתוך הבניין ולא מבחוץ. קריאה נעימה!

מה היא תיבת דואר דו צדדית?

תיבת דואר דו צדדית היא תיבה אשר מכניסים אליה את הדואר מהצד החיצוני של הבניין, ומושכים אותו מהצד הפנימי (כלומר, כאשר נמצאים בתוך הלובי). תיבות מסוג זה יכולות להיות מותקנות בתוך קירות חיצוניים או בתוך ויטרינות, והן פופולריות מאוד בקרב הקהל הישראלי כבר שנים רבות. 

למה כדאי להתקין תיבת דואר דו צדדית בבניין שלכם?

תיבת דואר דו צדדית הפכה כבר מזמן לדבר די סטנדרטי – ולא בלי סיבה. הנה כמה יתרונות של תיבות מסוג זה – וגם חסרונות.

יתרונות של תיבה דו צדדית

  • תיבה דו צדדית היא הרבה יותר בטוחה – בגלל שלוקחים את הדואר מתוך הבניין ולא מבחוץ, פריצה לתיבה היא כמעט בלתי אפשרית. דבר זה מגן על הדואר שלכם בצורה טובה יותר.
  • תיבה דו צדדית היא בעלת עיצוב נקי יותר – התיבה הדו צדדית משתלבת בצורה חלקה ויפה עם הקיר או הויטרינה אשר על גביהם היא מותקנת. בצורה זו, מתקבל מראה מינימליסטי, נעים ואלגנטי.

חסרונות של תיבה דו צדדית

תיבה דו צדדית לא מתאימה לכל קיר – אם הבניין שלכם ישן מאוד, יכול להיות ששבירת הקיר על מנת להתקין בו תיבה חדשה לא תהיה אפשרית. לכן, עליכם לוודא שהתקנת התיבה אכן ישימה. מנסיוננו, כמעט אין בניינים אשר לא ניתן להתקין בהם תיבה חדשה – במידה ועובדים עם איש מקצוע בעל ניסיון.

למידע נוסף התייעצו עם שירות הלקוחות שלנו.

כמה זמן מחזיקה תיבת דואר דו צדדית?

כאשר מקפידים על תחזוקה נכונה, תיבות דואר איכותיות מחזיקות לכל החיים ואף לדורות הבאים. הסוד בהתקנת תיבת דואר עמידות ואיכותיות הוא הקפדה על הפרטים הקטנים וכן שימוש בחומרי גלם באיכות מצויינת, שלא מחלידים ולא מתעייפים משמש, גשם ופגעי מזג אוויר אחרים. כמו שלא צריך להחליף את הדלת כניסה לבניין, כך גם אין צורך להחליף את תיבת הדואר.

בחירת חומר הגלם נעשית בהתאם למגוון מאפיינים – האם מיקום התיבה חשוף או מקורה, מה הוא הצבע המבוקש, ועוד. לייעוץ והתאמה אישית, צרו איתנו קשר.

דברים נוספים שכדאי לדעת כשמחדשים את לובי הבניין

מלבד תיבות דואר לבניין, יש עוד כמה דברים שאפשר לשדרג בזמן שמשפצים את הלובי. כיום, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הביטחון האישי. אנחנו חיים בעידן בו אנשים לא מוכנים לוותר על רמת הביטחון הגבוהה ביותר, שתאפשר להם לישון בראש שקט. לכן, הוספת אמצעי אבטחה מתקדמים כמו אינטרקום עם מצלמה או קודן חדשני, יכולים להעלות את ערך הבניין שלכם במידה רבה.

למה כדאי לעבוד עם חברת תיבות?

חברת תיבות היא חברה משפחתית, ישראלית, אשר קיימת כבר קרוב למאה שנים ומציעה שירותים של תיבות דואר ודלתות כניסה מתקדמות ללקוחות רבים. שירותי החברה התרחבו והתפתחו עם השנים, כמו גם הרמה המקצועית, שהיא כיום הטובה ביותר שניתן למצוא בשוק. לנוחותכם, החברה מתחייבת להצעת מחיר מהירה – עד 24 שעות בלבד. צרו אתנו קשר עכשיו דרך האתר להזמנה.

/ 5.

דילוג לתוכן