תיבות דואר על עמוד

אנחנו הולכים להציג לכם את האפשרות של מערכת תיבות דואר על עמוד, אשר מספקת מענה פרקטי ודקורטיבי עבור המגזר העסקי. נדאג לפרט את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבחור את מערכת התיבות הנכונה עבורכם – החל מהיבטים הקשורים לבטיחות, דרך עיצוב, ועד לנוחות השימוש. קריאה נעימה!

מה חשוב לדעת על התקנת תיבות דואר על עמוד?

  1. משטח ההתקנה צריך להיות מפולס ומבוטן .
  2. יש לציין בעת ההזמנה אם המערכת מותקנת בצמוד לקיר או באופן עצמאי. במידה והמערכת מותקנת באופן עצמאי וגב המערכת גלוי, יש לדרוש מעטפת היקפית.
  3. חשוב שהמעמד על עמוד יכלול בסיס לכל תחתית המערכת על מנת שהמערכת תהיה מקובעת ולא תתנדנד.

היתרון של מערכת תיבות דואר על עמוד

לתיבות על עמוד יש יתרונות רבים במרחבי עבודה.

הנה כמה מן הבולטים שבהם:

  1. מערכת תיבות על עמוד היא פתרון דואר המאפשר גמישות עיצובית. אפשר להציב אותן כמעט בכל מקום, ללא תלות באלמטים אחרים אשר נמצאים בחלל. 
  2. תיבות על עמוד יכולות להוות פריט עיצובי ואפילו אומנותי – הן משדרגות את הנראות של אזור הכניסה, והופכות אותו להרבה יותר מרשים.
  3. תיבות על עמוד מתאפיינות בעמידות גבוהה – כאשר מציבים אותן בנקודה מקורה, מוגנת מפני גשם ורוח, הן יכולות להחזיק לאורך שנים ארוכות, תוך שימוש בתחזוקה מינימלית ביותר.
התקנה של תיבות דואר על עמודים

היבטי בטיחות במערכת תיבות למגזר העסקי 

כאשר בוחרים תיבות דואר למשרדים, בטיחות היא הדבר הקודם לכל. הנה שני היבטי בטיחות מרכזיים אשר רלוונטיים למגזר העסקי. 

הגנה על מסמכים רגישים

אחד התפקידים של תיבות דואר הוא הגנה על מסמכים בעלי רגישות מסוימת: תדפיסי בנק, ניירת של החברה, וכל דבר אחר שאתם שולחים ומקבלים באופן שוטף. לכן, התיבות צריכות להיות מאובטחות ונעולות כהלכה.

אפשרות לקבלת חבילות 

במשרדים מסויימים, קבלת חבילות היא דבר שבשגרה. לפעמים אלו חבילות גדולות המכילות מוצרים שונים ולפעמים חבילות קטנות, אשר מכילות מוצרי אלקטרוניקה. אם יש לכם את הצורך הזה, חשוב לבחור במערכת תיבות מותאמת אישית בתוספת מקום לחבילות. 

שימוש במנגנוני נעילה

כחלק מהצורך בבטיחות, קיימים מגוון אמצעי נעילה ומעקב שיאפשרו לכם לישון בראש שקט בידיעה שהמכתבים, המסמכים והחבילות שלכם מוגנים כהלכה.

מנעולים מתקדמים וחזקים

שימוש במנעולים חזקים, כמו גם בתיבות העשויות מחומרי גלם עמידים, הם עקרון יסוד. אנו מקפידים להשתמש במנעולים מתוחכמים וחדשים, אשר מעניקים נוחות למשתמש וגם הגנה מלאה. 

מצלמות אבטחה

ניתן להתקין מצלמות אשר צופות על מערכת התיבות ומתעדות כל גישה אליה. בצורה זו, לא יהיה דבר שיחמוק מעיניכם. מצלמות האבטחה יכולות להיות בפיקוח 24\7 של חברת אבטחה חיצונית, או פשוט להקליט את הנעשה על מנת שיהיה ניתן לאתר את האשם במקרה של גניבה, ונדליזם או פגיעה. 

למה חשוב לבחור בתיבות מעוצבות למשרד?

תיבות איכותיות, עמידות ומעוצבות הן חלק חשוב בכל בניין משרדים. מלבד המענה על הצורך הפונקציונלי של מקום בטוח שאליו יגיע הדואר, הן גם הופכות את הבניין ליותר אסתטי – אם תרצו, כמו הדובדבן שבקצפת בעיצוב חלל הכניסה. הן הופכות את המראה של הבניין להרבה יותר מקצועי, הרבה יותר מובחן, ובקיצור – משדרגות אותו מכל בחינה אפשרית.

לבחור בחברת תיבות – איכות ירושלמית מאז 1936

אנחנו בחברת תיבות מעניקים ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר כבר משנת 1936. אנחנו פועלים לפי מדיניות בלתי מתפשרת של שירות איכותי, מהיר ומקצועי, תוך מציאת המענה המדויק לצרכים של כל לקוח ולקוח. החברה פועלת במסגרת המגזר העסקי והפרטי כאחד.

ברפרטואר שלנו יש מאות פרויקטים: בנייני משרדים, בנייני מגורים ועוד. נשמח אם תצטרפו למעגל הלקוחות שלנו – שלחו לנו הודעה עכשיו לקבלת הצעת מחיר מהירה, עד 24 שעות מרגע הפנייה.

/ 5.

צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן