תיבות דואר למשרדים

תיבות דואר למשרדים לא חייבות להיות בעלות צורה סולידית. ישנן תיבות דואר למשרדים הבנויות בצורות שונות אשר עשויות להתאים לאופי הבניין, לעיצוב שלו ולצבעוניות שלו. היום הסטנדרט של תיבות דואר למשרדים נמצא בעל רף גבוה מאוד ולעיצוב הלובי יש משמעות רבה.

לתיבות דואר בבנייני משרדים ישנה חשיבות גבוהה מאחר ויש התעסקות רבה יותר בקבלת מכתבים חשובים המשפיעים על הפעילות השוטפת של המשרד.

בנוסף, ניתן גם לעצב את תיבות הדואר המשרדיות לפי דרישה. באופן זה ניתן להגיע בצורה המדויקת ביותר לתוצאה המבוקשת, שתתאים לעיצוב ולמראה הכללי של המשרד. במאמר זה נציג סקירה של האופנים השונים בהם ניתן להציב תיבות דואר משרדיות ולעצב אותן.

תיבות דואר למשרדים

תיבות דואר למשרדים – יופי, פונקציונליות ומקצועיות במקום אחד

בחברת תיבות, אנו מבינים כמה חשוב הרושם הראשוני גם בעולם העסקים. התיבות דואר שלנו, מותאמות למשרדים, משלבות בין אלגנטיות לבין פרקטיות, מספקות פתרון אחסון למכתבים וחבילות, תוך שמירה על אסתטיקה משרדית מודרנית ומקצועית.

תיבת דואר משרדית – לא רק עניין של פונקציה

התיבות שלנו למשרדים מעוצבות לא רק לשמירה ואחסון מכתבים ומניפים, אלא גם לשדר אלגנטיות וסטייל. בחירת תיבת דואר מתאימה תשפר את החוויה של לקוחות ושותפים כאחד, תגביר את הרושם המקצועי שהמשרד משדר, ותוסיף נגיעה של יוקרה וסטטוס.

חשוב לציין: ניתן לקבל ייעוץ ממיטב האדריכלים והמעצבים המובילים באשר לשילוב מושלם של תיבות הדואר בתוך בנייני המשרדים.

פתרונות אחסון למגוון צרכים

אנו מציעים מגוון רחב של תיבות דואר למשרדים, המתאימות לכל סוג של ארגון או עסק. התיבות שלנו מיוצרות מחומרים איכותיים, בעלות עמידות גבוהה ומגוון רחב של אופציות לבחירה, כדי להבטיח שתמצאו את הפתרון המושלם המתאים לדרישותיכם.

בנוסף, כדאי לדעת שאנחנו גם מייצרים תאי אחסון לטלפונים ניידים היכולים להוות פתרון מצויין למשרדים בהם ישנה חשיבות לשמירה על ביטחון מידע ולייצר סביבת עבודה שקטנה ונעימה.

שירות ותמיכה ללא תחרות

לצד המוצרים המעולים שלנו, אנחנו גאים להציע שירות לקוחות מרשים ואחריות לכל החיים. מהרגע שתפנו אלינו, דרך תהליך הבחירה וההתקנה, ועד לשימוש היום-יומי – אנו כאן עבורכם בכל שלב ושאלה.

האופנים השונים בהם ניתן להציב תיבות דואר למשרדים

תיבות דואר למשרדים ניתן כאמור להציב באופנים שונים בתוך המשרד או מחוץ למשרד.

להלן נסקור את האופנים השונים בהם ניתן להציב תיבות דואר משרדיות:

תיבות דואר על עמוד זהו פתרון המאפשר גמישות מבחינת המרחב שבו מוצבות תיבות הדואר. ניתן להתקין את התיבות הללו מחוץ למשרד על מנת לייצר חזית מרשימה לבניין המשרדים. ניתן לבצע התקנה של תיבות על עמוד בהצמדה לקיר, באופן עצמאי, או בשילוב של מעטפת המקיפה את תיבות הדואר. כדאי לדעת שמיקום תיבות הדואר צריך להיות מוגן מגשם ופגעי מזג אוויר נוספים.
תיבות דואר בתוך ויטרינהתיבות מסוג זה עשויות להיות מותקנות בוויטרינה המוצבת בכניסה לבניין. הזנת הדואר במקרה זה יכולה להיעשות רק מבחוץ על מנת לשמור על נוחות העובדים במשרד, כאשר איסוף הדואר מתבצע מתוך הלובי של בניין המשרדים. על מנת להגיע להתאמה מושלמת, ניתן להתאים את הצבע של תיבות הדואר לצבע הוויטרינה.
תיבות דואר המוצבות בתוך קירתיבות דואר למשרדים לא חייבות לתפוס הרבה מקום. כאשר מתקינים את תיבות הדואר בתוך קיר, הדבר עשוי לחסוך במקום שניתן להשתמש בו לצרכים אחרים. ניתן לעצב את תיבות הדואר כך שיתאימו למראה הקיר עליו הן עתידות להיות מותקנות. כך ניתן להגיע למראה אידיאלי.
תיבות דואר המעוצבות לפי דרישה תיבות דואר למשרדים יכולות לשקף את האופי הייחודי של כל אדם. אם ברצונכם לעצב את תיבת הדואר שלכם בצורה מיוחדת ויוצאת דופן, ניתן בהחלט לעשות זאת. באופן זה ניתן להתאים בצורה המדויקת ביותר את תיבות הדואר לעיצוב שתרצו לייצר עבור המשרד שלכם.

היכן מומלץ לרכוש תיבות דואר איכותיות?

תיבות דואר הן מוצר שעתיד לשמש את עובדי המשרד שלכם שנים ארוכות ולכן חשוב לבחור ביצרן אשר מקפיד על שימוש בחומרים איכותיים ועמידים.

בנוסף, כדאי לבחור ביצרן בעל ותק וניסיון משמעותי בתחום של ייצור תיבות דואר. חברת תיבות עוסקת בייצור תיבות דואר כבר משנות השלושים של המאה שעברה. מדובר בחברה ותיקה בעלת מוניטין מעולים, אשר צברה לאורך השנים ניסיון עשיר במיוחד בתחום של ייצור תיבות דואר.

אז אם חיפשתם חברה אמינה המייצרת תיבות דואר איכותיות במיוחד, הגעתם למקום הנכון.

טיפ לוועדי בניין: רצוי שחברת הניהול בבניין תהיה היחידה שמדפיסה את שמות המשרדים כדי לשמור על מראה אחיד, נקי ומודרני.

שאלות ותשובות על ייצור תיבות דואר למשרד

האם תיבת הדואר שלכם עומדת בתקן 816?

בוודאי! תיבות הדואר שלנו עומדות בתקן.

תוך כמה זמן אקבל הצעת מחיר?

הצעת מחיר תתקבל עד 24 שעות

האם יש אחריות על התיבות?

כמובן! אנחנו מספקים אחריות לכל החיים!

מה היתרונות בשימוש בתיבות דואר מיוחדות למשרדים?

תיבות דואר למשרדים משפרות את הארגון והאסתטיקה של המקום, מספקות פתרון אחסון יעיל ומסודר למכתבים וחבילות, ומשדרות רצינות ומקצועיות ללקוחות ושותפים.

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים תיבת דואר למשרד?

חשוב לשים לב למספר גורמים כמו: חומר מיוצר, עמידות, נגישות, גודל, ועיצוב שיוכל לשלב אסתטיקה עם פונקציונליות ולהתאים לסגנון ולצרכים של המשרד.

האם ניתן להזמין תיבות דואר בהתאמה אישית?

ברוב המקרים, כן. אנחנו מציעים אפשרויות להתאמה אישית של תיבות הדואר, כולל בחירת חומרים, צבעים, ואפשרות להוסיף לוגו או כל סימן זיהוי אחר של החברה.

/ 5.

צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן