תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף ניצבות בדרך כלל ליד דלת הכניסה לבניין. הן מהוות כלי קיבול לדואר נכנס ומעלות את ערך הנכס והרושם הראשוני של הבאים לבניין. בעת בחירת תיבת דואר לבניין דירות, יש לשים לב קודם כל לנושא הבטיחות. תיבות דואר שאינן בטיחותיות מועדות יותר לפריצות ומעמידות בסכנה את דברי הערך המאוכסנים בהן.

משום כך, בעת התקנת תיבות דואר מסוג זה חשוב לבחור בחברה המקפידה לייצר תיבות דואר בטוחות עם מנעולים חזקים ועמידים. בנוסף, כדאי לתת את הדעת גם על הפן העיצובי של תיבות הדואר.

תיבות דואר לבית משותף

המלצות מהלקוחות המרוצים שלנו

חשיבות הבטיחות בהתקנת תיבות דואר לבית משותף

תיבות דואר לבית משותף ממוקמות בשטחים ציבוריים וגלויים לעיני כל דורש. משום כך חשוב לצייד אותם במנעולים חזקים ואיכותיים על מנת לשמור על התכולה היקרה שבתוכן. ישנם גם אמצעי בטיחות נוספים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתקינים תיבות דואר. ניתן למשל לשלב אינטרקום או קודן בתוך לפתיחת תיבת הדואר וניתן לשפר עוד יותר את האבטחה באמצעות התקנת מצלמות היקפיות מסביב לתיבות הדואר.

איך להתאים את עיצוב תיבות הדואר לחדר המדרגות

תיבות דואר לבית משותף לרוב פרושות על שטח יחסית גדול. תיבות אלו תופסות את העין ומהוות חלק בלתי נפרד מחזית הבניין.

כדי לשלב את תיבות הדואר בצורה אלגנטית בתוך הבניין חשוב לשים לב גם לעיצוב הכללי:

  • אם בוחרים בעיצוב מודרני בעל קו חלק בלובי של בניין המגורים, מומלץ למקם את תיבות הדואר ישירות על גבי הקיר. באופן זה ניתן להמשיך את הזרימה של הקו בצורה הרמונית.
  • אם בחרנו בסוג מסוים של חיפוי לחזית הבניין, כדאי מאוד להתאים את תיבות הדואר לנראות זו.
  • ניתן לבצע התאמות מדויקות של הצבעים, כך שתיבת הדואר תהיה בדיוק באותו הצבע של הבניין אשר בו היא ממוקמת.

חשוב לציין – על אזור ההתקנה להיות מקורה על מנת שהתכולה שבתוך התיבה לא תירטב. כמו כן, יש לוודא כי חומרי הגלם מהם עשויות התיבות עומדים בתנאי מזג האוויר.

שימוש בחומרי גלם איכותיים יגרום לשמר את איכות תיבות הדואר לאורך שנים קדימה.

סוגי תיבות הדואר השונים הקיימים בשוק

ישנן סוגים שונים של תיבות דואר לבית משותף. ניתן למשל לעשות שימוש בתיבות המותקנות על עמוד, מערכת תיבות בתוך ויטרינה, מערכת תיבות בתוך קיר ועוד.

ניתן גם לעצב את תיבות הדואר באופן מיוחד על פי דרישה. בעת בחירת תיבת דואר לבניין שלנו, יש לקחת בחשבון שמדובר במוצר שעתיד לשרת אותנו שנים ארוכות. משום כך, מומלץ לבחור בחברה אמינה וותיקה ששמה הולך לפניה.

חברת תיבות עוסקת בייצור של תיבות דואר החל משנת 1936. במהלך השנים התפתח העסק הקטן למפעל מרשים אשר מבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר.

אז אם חיפשתם היכן לרכוש תיבת דואר לבית המשותף שלכם, הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

שאלות נפוצות על תיבות דואר לבית משותף

איזה סוגי תיבות דואר יש לבית משותף?

תיבות על עמוד, מערכת תיבות בתוך ויטרינה, מערכת תיבות בתוך קיר, בתוך קיר גבס ומעוצבות לפי דרישה

האם החברה שלכם עומדת בתקן 816?

בוודאי! כל תיבות הדואר שלנו עומדות בתקן

מה היתרונות שלכם לעומת המתחרים?

מעבר לזה שאנחנו מעניקים אחריות לכל החיים על התיבות שלנו, אנחנו החברה הוותיקה ביותר בתחום ומתגאים בשירות האישי שאנחנו מספקים ללקוחותינו. בזכות הניסיון האדיר שצברנו אנו יודעים להתאים את התיבות באופן מדויק למה שאתם צריכים ולאיך שאתם מדמיינים שהלובי שלכם יראה. מעבר לתיבות, אנחנו מספקים ממש מעטפת שלמה ללובי כך שאם תצטרכו שדרוג למערכת האינטרקום או לדלת כניסה – אנחנו כאן עבורכם!

/ 5.

צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן