תיבות דואר לבניין משותף

תיבות דואר לבניין משותף הן אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון הכניסה לבניין. יש להם משמעות עיצובית ופרקטית כאחד. בתור יצרני ומתקיני תיבות, התפקיד שלנו הוא להעניק לדיירים מערכת שימושית, אשר תשדר יוקרה ותהיה עמידה לאורך שנים וגם תספק את הנוחות והבטיחות המושלמת.

אז איך בוחרים את מערכת התיבות הנכונה לבניין, בלי להתפשר לא על האיכות ולא על המחיר? כל הפרטים והמידע הנחוץ – בכתבה שלפניכם. 

סוגי תיבות דואר לבניין משותף ולמי הם מתאימים

אצלנו בחברת תיבות, תוכלו למצוא סוגים רבים של תיבות דואר, וכן להזמין תיבות בעיצוב אישי אשר מותאמות עבור הצרכים שלכם. הנה כמה דוגמאות למוצרים הפופולריים שלנו.

תיבות על עמוד

תיבות דואר על עמוד מתאימות למי שמעוניין במערכת תיבות נפרדת, שאינה משולבת בקיר הבניין. לרוב, מערכת תיבות על עמוד תהיה מוצבת באזור מקורה. 

תיבות דואר על עמודים בבניין

מערכת תיבות בתוך ויטרינה 

מתאימה למי שמעוניין במערכת תיבות שמשתלבת עם חזית הבניין. נראית מצויין בעיקר בבניינים עם לובי קטן יחסית, אבל יכולה להתאים כמעט לכל חלל. לרוב בהתקנה מסוג זה, המערכת הינה דו כיוונית, הדבר מזין את הדואר מחזית הבניין והדיירים אוספים את הדואר מבפנים הלובי.

תיבה בתוך ויטרינה

מערכת תיבות שקועה בתוך קיר

מערכת המוטמעת בתוך קיר יוצרת מראה אחיד וחלק, קו אפס עם הקיר. ניתן להתקין מערכת זו עם מגוון הלבשות או עם פרופיל ניתוק. זוהי מערכת שיוצרת שילוב מושלם ומראה יוקרתי ללובי הבניין.

חשוב לקבל מידות מדוייקות מהיצרן להכנת הפתח בקיר להתקנת התיבות.

תיבת דואר בתוך קיר

תיבות דואר בטיחותיות העומדות בתקן הישראלי

תיבות דואר בטיחותיות, אשר עומדות בתקן 816 (התקן הישראלי הרשמי לתיבות דואר), הן דבר חיוני ביותר מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא כמובן הגנה על המכתבים של הדיירים – בין אם מדובר במכתבים מהבנק או מחברת האשראי, חשבונות, דואר אישי או כל דבר אחר. הפרטיות של הדיירים היא לפני הכל.

על מתכנני הבניין מוטלת החובה לעשות את המקסימום האפשרי על מנת למנוע דברים כמו גניבה, ונדליזם או חבלה.

תיבות דואר בטיחותיות מאפשרות לדיירים לישון בראש שקט, ולקבל תחושה מרגיעה של סדר וארגון – שהיא הכרחית מאוד, בעיקר עבור מי מאיתנו שמתגוררים בסביבה עירונית סואנת. הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא להסתכן באיבוד דואר – בין אם זה בגלל גניבה או בלבול הנובע ממערכת תיבות אשר אינה ברורה ומסודרת.

יתר על כן, תיבות דואר בטוחות ומאובטחות יכולות לסייע בשמירה על תחושת סדר וארגון בבניינים משותפים.

בתיבות דואר לבניין משותף חשוב לשים דגש על חומרי הגלם הבאים:

  1. מנעולים איכותיים
  2. פרופילים ייחודיים וחדשניים למראה מודרני המתאים לאופי הבניין
  3. שיטות ייצור מקצועיות על מנת שהתיבות ישמרו לאורך שנים

מהו תקן 816 ולמה חשוב להכיר אותו לפני שמזמינים תיבות לבניין

תקן 816 הוא תקן אשר מתאר בדיוק איך צריכה להיות בנויה תיבת דואר איכותית ובטוחה. התקן הונהג במדינת ישראל בשנות ה-90, לאחר מקרים רבים של גניבת דואר בערים שונות. הצורך בקיומו של תקן רשמי עלה מהשטח, ומאז שהוא יצא כמות גניבות הדואר בארץ ירדה משמעותית.

איך בודקים אם תיבת הדואר שלכם עומדת בתקן 816? יש כמה דרכים לעשות זאת. עדיף להתייעץ עם מומחה בנושא זה. כבדיקה ראשונית, תוכלו לבדוק שהחריץ דרכו מכניסים את המכתבים הוא לא רחב מדי – כך שלא ניתן להכניס דרכו את היד.

חברת תיבות – המובילה בשוק הישראלי כבר כמעט 90 שנה

אנחנו בחברת תיבות שמחים לספק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר כבר משנת 1936. החברה הוקמה כחברה ירושלמית משפחתית, והפכה במרוצת השנים לאחת החברות המקצועיות ביותר בתחום.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עכשיו ולקבל את השירות הטוב ביותר, המהיר ביותר והמקצועי ביותר.

/ 5.

צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן