דלת חשמלית לבניין

שימוש ידני בדלתות כניסה לבניינים יכול להיות מתסכל לפעמים. לחיצה או סיבוב של הידיות, משיכה או דחיפה ולאחר מכן סגירה של הדלת, כל אלו גוזלים זמן ואנרגיה מיותרים. הפתרון האידיאלי לכך הינו שימוש בדלת חשמלית לבניין.

דלתות חשמליות לבניין נפתחות כאשר הן מזהות תנועה בסמוך להן והן גם נסגרות אוטומטית. במקומות רבים דלת חשמלית לבניין הינה הכרחית.

בסופרמרקטים, בתי מלון, סוכנויות רכב, וגם במשרדים ציבוריים ובתי חולים, דלת חשמלית אוטומטית מוצבת בכניסה לבניין ומשמשת את דייריו. דלתות חשמליות מאפשרות גישה נוחה לבניין גם עבור בעלי מוגבלויות והן נחשבות לבטוחות לשימוש.

דלת חשמלית לבניין

באילו מגזרים נעשה שימוש בדלת חשמלית לבניין

דלת חשמלית לבניין מאפשרת יציאה וכניסה ממנו ללא צורך במגע ידני. דלתות מסוג זה מתאימות במיוחד למבנים עם נפח תנועה גבוה.

משום כך, השימוש בהן הפך לסטנדרטי במגזרים הבאים:

  • מגזר הבריאות – בבתי חולים ומרפאות ציבוריות דלת חשמלית לבניין הינה הכרחית. זאת מכיוון שההימנעות ממגע ידני בדלת הכניסה מסייעת למבקרים, חולים ורופאים לשמור על היגיינה כאשר הם נעים ברחבי בית החולים.
  • מגזר המלונאות – במגזר המלונאות, כניסה נוחה, נגישה ויוקרתית היא חלק מקבלת הפנים של האורח. בנוסף, גישה נוחה ואוטומטית למטבח ולאזורים אחרים במלון מאפשרת לצוות האירוח לבצע בבטחה ובמהירות את משימותיו. כך ניתן לספק לאורחי המלון חוויית שירות איכותית והיגיינית במיוחד.
  • תעשיה קמעונאית – דלתות אוטומטיות בכניסה לבניינים בתעשייה הקמעונאית מסייעות ליצירה של חוויית קניה איכותית ויוקרתית. דלתות אלו גם מסייעות לשמר את הטמפרטורה הפנימית של הבניין מכיוון שהן נפתחות בצורה מבוקרת רק בעת הצורך.
  • מבני ציבור – גישה נוחה וקלה ללא צורך במגע ידני בדלת הכניסה הפך לסטנדרט מחייב במבנים ציבוריים. דלתות כניסה אוטומטיות מהוות פתרון יעיל ובטוח עבור המבקרים ונותני השירות בתחום זה.

מערכות בטיחות והגנה מפני שריפות

תכנון נכון של מבנים מחייב היערכות גם למצבי חירום. דלתות אוטומטיות מצוידות במערכות חיישנים מתוחכמות הפועלות גם במצבים אלו. דלתות המשמשות גם כאמצעי מיגון מפני שריפות חייבות להיסגר בבטחה במקרה של שריפה, או במקרה שבו החלל מתמלא בעשן.

ניתן לבצע סנכרון בין הדלת לגלאי העשן ועל ידי כך להבטיח שבמקרה של שריפה הדלת תיסגר אוטומטית ותמנע את התפשטות האש והעשן.

בנוסף, אחד הפתרונות היעילים לפינוי יעיל ומהיר של אנשים מהמבנה במקרה חירום הוא שימוש בדלת אוטומטית קורסת. דלת מסוג זה ניתנת לדחיפה גם כלפי חוץ ובכך מאפשרות יציאה מהירה של אנשים מהבניין בעת חירום.

בניה נגישה עם דלת חשמלית לבניין

בניה נגישה היא בניה המאפשרת גם לבעלי מוגבלויות לנוע בנוחות ובקלות ברחבי הבניין. מאחר ומספרם של האנשים המבוגרים ברחבי העולם ממשיך לטפס בהתמדה, אנשים רבים משתמשים בבניה נגישה גם בביתם הפרטי.

בניה נגישה מסייעת לא רק לבעלי מוגבלויות ולקשישים, אלא גם לצעירים הנדרשים לסחוב מצרכי מזון או מסיעים עגלת תינוק. במצבים כאלו, אשר במסגרתם פתיחה וסגירה ידנית של דלתות כניסה לבניין או לבית הפרטי אינה נוחה או אפילו בלתי אפשרית, דלת חשמלית לבניין עשויה להוות פתרון אפקטיבי במיוחד.

היכן לרכוש דלתות אוטומטיות איכותיות

דלתות חשמליות אוטומטיות עתידות לשמש אתכם שנים ארוכות ולהוות חלק בלתי נפרד מחזית הבניין שלכם. משום כך, מומלץ לרכוש דלתות אוטומטיות מחברה אמינה וותיקה ששמה הולך לפניה.

חברת תיבות עוסקת בתחום של מכירה והתקנה של דלתות כניסה אוטומטיות כבר שנים רבות. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ ונשמח לספק לכם שירות מעולה.

/ 5.

צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן