דלתות כניסה לבניין משותף

דלתות כניסה לבניין משותף צריכות להיבנות בהתאם לצרכים של דיירי הבניין. מעבר ליציאה ולכניסה מהבניין, הדלתות צריכות גם לשמור על ביטחונם של דיירי הבניין, לבודד מחום או מקור, ולמנוע כניסת מים אל תוך הבניין. בנוסף, מכיוון שדלתות הכניסה מותקנות בחזית הבניין, ישנה חשיבות רבה לרמת הגימור ולתוצאה האסתטית המתקבלת בעת שילוב הדלת במראה כללי של הבניין. מרבית דלתות הכניסה בבניינים משותפים עשויות משילוב של אלומיניום וזכוכית. במאמר זה נסביר מדוע נעשה שימוש דווקא בחומרים אלו ונעמוד על יתרונותיהם.

דלתות כניסה לבניין משותף מאלומיניום וזכוכית

מומלץ להקדיש תשומת לב רבה לבחירת דלתות כניסה לבניין משותף מכיוון שהן עתידות לשרת את דיירי הבניין שנים ארוכות. משום כך, מומלץ לבחור בשילוב אופטימאלי של חומרים שיאפשר גם שמירה על הבטיחות והנוחות וגם יראה אסתטי ונעים. שילוב של זכוכית ואלומיניום בדלת הכניסה לבניין מאפשר שמירה על בטחון הדיירים וגם נראה יפה לעין. להלן נעמוד על יתרונות השימוש בשני חומרים אלו בדלתות כניסה לבניין משותף.

יתרונות השימוש בזכוכית

  • שקיפות ומראה אסתטי – הזכוכית מאפשרת לדיירי הבניין לראות את מי שנמצא בחוץ או לחליפין את מי שנמצא בפנים וגם את הלובי של הבניין והעיצוב שלו. שקיפות זו מייצרת מראה אסתטי ומושך לדלת הכניסה לבניין.
  • עיצוב מודרני – דלתות כניסה מזכוכית הינן אלמנט דקורטיבי אשר מייצר מראה נקי, אלגנטי ומודרני. זאת בניגוד לדלתות עץ כבדות למשל המייצרות מראה קלאסי ומעט מיושן. 
  • עמידות לאורך שנים – זכוכית היא חומר עמיד אשר ניתן לייצרו באופנים שונים. ניתן אף לבחור בזכוכית כפולה המאפשרת רמת בטיחות גבוהה יותר בבניין המשותף.
  • בידוד מפני חום וקור – זכוכית היא חומר המאפשר בידוד מצוין מחום ומקור.

יתרונות השימוש באלומיניום

  • התאמה לסוגי עיצוב רבים – אלומיניום הוא חומר גמיש הניתן לצביעה, לעיצוב ולכיפוף וכך ניתן להתאימו כמעט לכל סוג עיצוב שהוא.
  • אין ספור אפשרויות שילוב עם זכוכית – ניתן לשלב את האלומיניום עם זכוכית באופנים שונים ליצירת מראה מעניין וייחודי לדלת הכניסה.
  • קלות החומר – אלומיניום הוא חומר חזק וגם קל משקל. משום כך, השימוש בו מאפשר לייצר דלתות כניסה שהן גם קלות וגם עמידות במיוחד.
  • עמידות בפני חלודה – בניגוד לברזל, אלומיניום הוא חומר שאינו מחליד. השימוש באלומיניום מאפשר להאריך את חיי הדלת בשנים רבות.
  • עמידות בפני מזיקים – בניגוד לעץ, אלומיניום אינו חשוף לפגעי מזיקים כגון נמלים או טרמיטים. 
  • תחזוקה קלה ונוחה – ניתן לנקות את האלומיניום בקלות ובנוחות וכך להאריך את חיי דלת הכניסה.
  • בטיחות – אלומיניום הוא חומר חזק ועמיד אשר ניתן להתקין עליו גם מנעולים איכותיים וחזקים לשמירה על בטיחותם של דיירי הבניין.

אלומיניום וזכוכית – שילוב מנצח

השילוב של אלומיניום וזכוכית בייצור דלתות כניסה לבניין משותף מאפשר לדיירי הבניין ליהנות מיתרונות רבים. כפי שראינו, לשני החומרים ישנם יתרונות בולטים ומשום כך השילוב ביניהם נחשב לאופטימאלי. מבחינה אסתטית, כך ניתן לשלב בין שקיפות לאטימות ולייצר עבור הדלת מראה ייחודי ומעניין שיתאים כמעט לכל סגנון עיצוב שהוא. מבחינה פונקציונאלית, שילוב זה מאפשר ליהנות מכל יתרונותיה של הזכוכית, מבלי להתפשר על הבטיחות, קלות המשקל והעמידות שמאפשר האלומיניום.

היכן מומלץ לרכוש דלתות כניסה לבניין משותף

ההחלטה לרכוש דלתות כניסה לבניין משותף היא החלטה חשובה במיוחד מפני שרכישה זו עתידה ללוות את דיירי הבניין לאורך שנים ארוכות. משום כך מומלץ לרכוש את דלת הכניסה מיצרן אמין, בעל ותק ומוניטין מעולם. חברת תיבות עוסקת בייצור דלתות כניסה לבניינים משותפים כבר עשרות שנים. לחברתנו ניסיון עשיר בייצור והתקנה של דלתות כניסה בפרויקטים מגוונים של בנייני מגורים ובנייני משרדים. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

/ 5.

צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן