התקנת מערכות כניסה למבני דירות: מה חשוב לדעת?

תוכן עניינים

החלטתם שהגיע הזמן של הבניין שלכם להצטרף למאה ה-21 ולהתחדש במערכת כניסה מתקדמת? מזל טוב! מדובר בהחלטה נבונה שתסייע בביסוס תחושת הביטחון בבניין.

עם זאת, אנחנו בטוחים שיש לכם לא מעט שאלות על תהליך ההתקנה והבירוקרטיה הכרוכה בו, ובשביל זה אנחנו כאן. בהמשך העמוד תוכלו למצוא את כל הפרטים הכי חשובים שכדאי שתדעו על התקנת אינטרקום לבניין מגורים. 

המערכת פועלת על חשמל

אם תהיתם לעצמכם מה מניע את המערכת החשובה הזו, דעו שיש לך תשובה אחת – חשמל. לצד התקנת המערכת עצמה, הטכנאים יתקינו עבורכם ספק כוח קטן שיעניק למערכת את כל מה שהיא צריכה.

חשוב שתדעו כי צריכת החשמל של המערכת היא נמוכה יחסית, כך שהדבר לא אמור להשפיע עליכן יותר מדי מבינה כלכלית.

התקנת מערכות כניסה למבני דירות

ההתקנה של המערכת מהירה במיוחד

וועדי בניינים רבים חושבים שההתקנה של מערכת אינטרקום בבניין הוא עניין מסובך שיקשה על הדיירים, אך ההפך הוא הנכון.

התקנה של מערכת כניסה חדשה לרוב דורשת מאנשי המקצוע להקדיש למשימה יום וחצי בממוצע, ובמידה וכבר יש תשתית של מערכת ישנה – משך העבודה יכול להתקצר בצורה משמעותית.

כדאי לדעת כי מספר הדירות בבניין ומצב התשתיות שלו משפיעים על משך העבודה: ככל שמספר הדירות בבניין גדול יותר וככל שמצב התשתיות בבניין רעוע יותר, כך משך העבודה עלול להתארך.

המערכות לא מגיעות עם תג מחיר קבוע

אנחנו יודעים ששאלת המחיר בוודאי מעסיקה אתכם, אך לצערנו אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו.

המחיר שתתבקשו לשלם בעבור המערכת שלכם תלוי במגוון רחב של פרמטרים אשר משתנים מבניין לבניין וגם בהתאם לסוגי המערכות השונות שאנחנו מציעים.

על מנת שתוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת בעבורכם, מומלץ לקבוע איתנו שיחת ייעוץ אחד על אחד. 

ניתן להתאים את המערכת גם לשומרי שבת

הנקודה הזו אולי תפתיע אתכם, אבל כן, הטכנולוגיה כבר לגמרי שם! במערכות הכניסה המתקדמות יותר קיימת אפשרות התאמה גם לשומרי שבת, כך שהם יוכלו להיכנס ולצאת מהבניין מבלי להפר את האמונות הדתיות שלהם.

הדבר מתאפשר בזכות המוניטורים האישיים של כל דירה שמעניקים שליטה לדיירים, כך שהדיירים שומרי השבת והמסורת יוכלו לנטרל את המערכת שלהם לפני כניסת השבת ולהפעיל אותה פעם נוספת לאחר צאתה. כך תוכלו למנוע לא מעט ויכוחים ולוודא שכל הדיירים מרוצים. 

מוכנים לשדרג את הבניין שלכם? 

אז תיבות דואר, מראה בלובי וחלל כניסה כבר יש לכם – לא הגיע הזמן שתתחדשו במערכת כניסה מתקדמת? במידה ואתם מוכנים לבצע את הרכישה וההתקנה שתשדרג את הבניין שלכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

חברתנו מתמחה בהתקנת מערכות אינטרקום למבני מגורים ונשמח לסייע לכם למצוא את המערכת שהכי מתאימה לכם. תוכלו לקבל את כל הפרטים בטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בנייני מגורים

רבים מאיתנו רגילים לחשוב על אינטרקום לבניין כמשהו ששייך אך

קרא עוד »
אחסון טלפונים סלולרים באירועים וכנסים במשרדים

אחד הדברים הכי מרגיזים שיכולים לקרות בכל כנס, טקס או

קרא עוד »
המקום האידיאלי להתקנת אינטרקום עם מצלמה

כיום, קשה לחשוב על בניין בישראל שאין לו אינטרקום מתקדם.

קרא עוד »
דילוג לתוכן