התקנת אינטרקום עם מצלמה בבניין

תוכן עניינים

כיום, קשה לחשוב על בניין בישראל שאין לו אינטרקום מתקדם. ההתקדמות הטכנולוגיות של המערכות האלו הפכו אותן למבוקשות מאי פעם, בעיקר שכיום ניתן להתקין מערכות בעלות אינטרקום בקלות ובמהירות.

עם זאת, לא מעט מהאנשים שמעוניינים להתקין אינטרקום לבניין תוהים בנוגע למיקום שלו – מה תהיה הנקודה הטובה ביותר עבורו? אם גם אתם מתמודדים עם השאלה הזו, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

לפי מיקום הדלת

ככל הנראה שהפרמטר הכי מובן מאליו בנושא הזה הוא מיקום הדלת. רובם המכריע של הבניינים בישראל אשר מותקנת בהם מערכת אינטרקום אלו בתים אשר רוצים להשתמש במערכת לצרכי ויסות כניסה ויציאה מהבניין או צלצול בדירות השונות מבלי להיכנס אליו.

ככאלה, הצורך העיקרי שלהם הוא שהמערכת תהיה מותקנת ליד דלת הכניסה, על מנת שהם יוכלו לראות מי רוצה להיכנס או מי לצלצל. זוהי הסיבה שבמרבית הבניינים בישראל נראה את המערכת ממש צמוד לדלת הכניסה.

לפי מאפייני המערכת

פרמטר נוסף שחשוב לקחת בחשבון בזמן שאתם בוחרים מיקום למערכת האינטרקום המתקדמת שלכם הוא המאפיינים של המערכת. בעידן של היום, יש לא מעט סוגים של מערכות אינטרקום עם מצלמות, חלקן אפילו מצלמות נסתרות שנועדו לתעד פעילויות מבלי שיבחינו בהן.

מהסיבה הזו, חשוב להבין היטב ממה המערכת מורכבת לפני ההתקנה, כך שתוכלו לוודא שכל חלק בה מקבל את המקום שהוא באמת צריך.

המקום האידיאלי להתקנת אינטרקום עם מצלמה

לפי החשיפה לעולם שבחוץ

חשוב לזכור כי כמו כל מערכת חשמלית אחרת, גם מערכת האינטרקום והמצלמות שלכם עלולים להינזק במידה והם ייחשפו באופן ישיר לפגעי מזג האוויר כמו שמש ישירה, גשם, ברד ועוד.

מהסיבה הזו, כשאתם מחפשים את המיקום המושלם למערכת שלכם, כדאי שתחפשו את המקום שיגן על המערכת מכל אלה וייתן לה לעבוד בצורה חלקה במשך כל ימות השנה. בחירה כזו גם תאריך את אורך חיי המדף של המערכת ותחסוך לכם לא מעט כסף של תיקונים ושיפוצים. 

לפי נוחות השימוש

בסופו של היום, מערכת האינטרקום נמצאת שם על מנת לשרת אתכם, כך שעליכם למצוא את הדרך שבה תוכלו להשתמש בה בנוחות ובמהירות. ישנן מערכות אשר מציעות אפשרויות צילום, חיוג ושימוש שונות, כך שכדאי לבחון אותן לעומק לפני הרכישה. במידה וכבר מצאתם את המערכת המושלמת עבורכם, נסו לדמיין את עצמכם ואת שאר הדיירים בבניין משתמשים בה וכך תוכלו להבין מהו המקום המושלם עבורכם. 

לפי המלצות אנשי המקצוע

בואו נודה באמת – סביר להניח שזוהי הפעם הראשונה שאתם מתמודדים עם שאלת מיקום ההתקנה, אז למה שלא תיעזרו באנשים שמבינים? ייעוץ עם אנשי מקצוע מתחם האינטרקום ומערכות ההגנה יוכלו לעזור לכם לגלות את התשובה בקלות ובמהירות.

כל מה שתצטרכו לעשות זה לקבוע עם איש מקצוע מהתחום, לעשות לו סיור קצר בבניין שלכם ולהתייעץ איתנו בנוגע למערכת שקניתם ולצרכים שלכם ממנה. כך, המומחה יוכל להכווין אתכם אל המיקומים הטובים ביותר שיאפשרו לכם להנות ממנה בצורה המיטבית.

מערכות אינטרקום עם מצלמה – זה אנחנו

אז עכשיו, לאחר שהבנתם כיצד לבחור את המקום האידיאלי להתקנת המערכת שלכם – לא הגיע הזמן שתכניסו לעצמכם קצת שקט לחיים? ממש כאן באתר שלנו תוכלו למצוא את דגמי מערכות האינטרקום המתקדמות ביותר במדינה הכוללות מצלמה שיעזרו לכם לעקוב אחר כל כניסה, יציאה או פעילות חשודה בבניין.

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לגלוש באתר ולהתרשם מהדגמים הטובים ביותר שלנו.

במידה ויש לכם שאלות או שאתם זקוקים לעזרה, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בנייני מגורים

רבים מאיתנו רגילים לחשוב על אינטרקום לבניין כמשהו ששייך אך

קרא עוד »
התקנת מערכות כניסה למבני דירות

החלטתם שהגיע הזמן של הבניין שלכם להצטרף למאה ה-21 ולהתחדש

קרא עוד »
אחסון טלפונים סלולרים באירועים וכנסים במשרדים

אחד הדברים הכי מרגיזים שיכולים לקרות בכל כנס, טקס או

קרא עוד »
דילוג לתוכן