אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בנייני מגורים

תוכן עניינים

רבים מאיתנו רגילים לחשוב על אינטרקום לבניין כמשהו ששייך אך ורק לבנייני מגורים, אך גם בניינים מסחריים רבים בישראל נהנים מהמערכת המתקדמת הזו.

במידה ואתם תוהים על ההבדלים בין המערכות השונות המיועדות לבניינים השונים, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

שוני בצורך

אחד הפרמטרים הגדולים ביותר שמבדילים בין אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בנייני מגורים הוא הצורך שהוביל אותם לרכוש מערכת כזו מלכתחילה.

בעוד שמרבית בעלי בנייני המגורים רוכשים מערכות אינטרקום על מנת לווסת כניסה ויציאה מהבניין ואל הדירות השונות מתוך רצון לשמור על שלום הדיירים, הצרכים של בניינים מסחריים הם שונים מאוד אחד מהשני.

ייתכן שבניין אחד ירצה לוודא שרק העובדים נכנסים לחדרים מסוימים בתוכו, בעוד שהשני מתקין את המערכת בשביל לשמור על המידע הרגיש הקיים בו ולמנוע גישה של כל גורם לא רצוי.

אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בנייני מגורים

שוני בגודל המערכת

השוני המתבקש ביותר בין שני הסוגים הוא גודל המערכת, בהתאם לגדלי הבניינים השונים ולצרכים בהם.

למשל – בעוד שבבניין מגורים נצטרך להתקין מערכת מרכזית בכניסה ומערכת ייעודית בכניסה לכל דירה, ייתכן ובבניין מסחרי נצטרך להתקין את המערכת רק בכניסה המרכזית ובכניסה לכל חלל, מרתף, חדר ישיבות וכיוצא בזה בהתאם לבקשת הלקוח.

שוני במשך ההתקנה

ככל שהמערכת גדולה ומסועפת יותר, כך משך ההתקנה שלה יהיה ארוך יותר.

בעוד שהתקנה סטנדרטית של מערכת אינטרקום לבניין לוקחת בין יום ליומיים של עבודה כשמדובר בבניין מגורים, בבניינים מסחריים משך ההתקנה יכול להתפרש על פני מספר ימי עבודה גבוה יותר.

שוני בעלות

כמובן שאי אפשר לדבר על ההבדלים בין המערכות השונות מבלי לדבר על עניין המחיר. באופן עקרוני, התקנת מערכת אינטרקום בבניין מסחרי תהיה יקרה יותר מהתקנה מערכת דומה בבניין מגורים.

השוני במחיר נובע בעיקר מגודל המערכת השונה, משום שבניינים מסחריים לרוב גדולים ומסועפים יותר, מה שמקשה על ההתקנה. עם זאת, יש לבחון כל מקרה וכל בניין לגופו על מנת שנוכל לדעת בדיוק מהי עלות העבודה הנדרשת בו.

שוני בטכנולוגיה

לעיתים, בעלי מבנים מסחריים יעדיפו להשקיע קצת יותר במערכת האינטרקום שלהם, מתוך רצון להגן על המידע והמתקנים הרגישים הנמצאים בבניין שלהם.

מהסיבה הזו, רבים מהם יבחרו דווקא במערכות המתקדמות יותר המציעות אפשרויות שליטה ובחינה דרך הטלפונים הסלולריים, בעוד שבעלי בנייני מגורים רבים יעדיפו להשקיע במערכת יותר סולידית שתאפשר לדיירים שלהם לשלוט על הכניסה והיציאה מהבניין בעזרת השרתים הממוקמים בדירותיהם.

כל סוגי האינטרקום נמצאים כאן

לסיכום, יש לא מעט הבדלים בין אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בניינים מגורים, אך חשוב שתדעו שאצלנו – תוכלו למצוא את כל המערכות שאתם צריכים.

אנחנו ב״תיבות״ מתמחים בהתאמה והתקנה של מערכות אינטרקום לבניינים שונים ברחבי המדינה ונשמח לסייע גם לכם למצוא את המערכת המושלמת בעבורכם.

לקבלת כל הפרטים יש ליצור איתנו קשר בטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
התקנת מערכות כניסה למבני דירות

החלטתם שהגיע הזמן של הבניין שלכם להצטרף למאה ה-21 ולהתחדש

קרא עוד »
אחסון טלפונים סלולרים באירועים וכנסים במשרדים

אחד הדברים הכי מרגיזים שיכולים לקרות בכל כנס, טקס או

קרא עוד »
המקום האידיאלי להתקנת אינטרקום עם מצלמה

כיום, קשה לחשוב על בניין בישראל שאין לו אינטרקום מתקדם.

קרא עוד »
דילוג לתוכן