חשיבות מערכת האינטרקום בהגברת הביטחון בבניין

תוכן עניינים

לצערנו, התקופה המאתגרת שבה אנחנו נמצאים בשנה האחרונה לימדה את כולנו הרבה על החשיבות של תחושת הביטחון. גילינו שבמקרים רבים, הבתים והמקומות שחשבנו שהם מוגנים לא באמת יכולים להגן עלינו כמו שחשבנו, כך שאנשים וועדי בתים רבים מחפשים דרכים למגן ולשפר את תחושת הביטחון בבניין שלהם.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות מערכת אינטרקום מתקדמת המתאימה לאופי הבניין. אם אתם עדיין לא לגמרי משוכנעים, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא. 

אינטרקום מגן על הבית 

ראשית, צריך לזכור כי הרוב המוחלט של מערכות האינטרקום לבניינים משותפים מחייבים התקנה של קודן בכניסה לבניין. מדובר בעובדה מרגיעה, משום שכך אנשים שאין ברשותם את הקוד לא יוכלו להיכנס ללא רשות של אחד מהדיירים או הדיירות.

הדבר מונע אפשרויות נרחבות של פריצה ופגיעה ברכוש או באנשים הנמצאים בתוך הבניין, ובכך מעלים את תחושת הביטחון אצל הדיירים. בנוסף, התקנה של מערכת אינטרקום מתקדמת תגביר אצל הדיירים את התחושה שלוועד הבית אכפת מהם ושהוא מוכן להשקיע הרבה בשביל שהם ירגישו בטוחים.

חשיבות מערכת האינטרקום בהגברת הביטחון בבניין

אינטרקום מווסת כניסה ויציאה

כשהדיירים שלכם יוכלו לשלוט בעצמם על כל מי שנכנס או יוצא מהבניין, תחושת הביטחון שלהם תהיה גדולה יותר.

יתרה מזאת, במערכות מתקדמות במיוחד ישנה אפשרות להתקין אופצייה של זיהוי פנים, כך שדלתות הבניין ייפתחו באופן אוטומטי רק בעבור מי שפניו מוטעמות במערכת. 

אינטרקום מוודא מי נמצא מולכם

בעזרת מצלמות הווידיאו המתקדמות של מערכות האינטרקום השונות, תוכלו לדעת בדיוק מי עתיד להיכנס אליכם לבניין, ובמידת הצורך תוכלו גם למנוע את כניסתו.

כבר לא תצטרכו לנחש מי זה האדם שדופק בדלת ומנסה להיכנס לבניין, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לגשת למצלמה ולראות מי מצלצל בפעמון שלכם.

כך, תוכלו להיות בטוחים שלבניין ולדירות השונות שלו נכנסים רק אנשים רצויים אשר קיבלו הזמנה ואישור לכך. 

אינטרקום מרתיע גורמים עוינים

האינטרקום שלרוב מותקן ליד תיבות דואר נראה אולי תמים, אך במקרים רבים נמצא כי הוא מצליח להרתיע גנבים, פורצים ועוד לא מעט מבקשי רעה רק מעצם התקנתו.

העובדה שיש מערכת מתקדמת שנועדה לשמור על שלום הדיירים גורמת לכל אדם לחשוב פעמיים לפני שהוא ינסה לפגוע בבניין, ובכך גם לשמור בצורה טובה יותר על הדיירים. 

מערכות אינטרקום מתקדמות ובטוחות – זה אנחנו! 

לסיכום, אינטרקום לבניין יכול לסייע בהחזרת תחושת הביטחון לבניין וגם לעמוד ברשות הדיירים שלכם בשעת הצורך. במידה ואתם לא לגמרי יודעים איזו מערכת תתאים לבניין שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו.

צוות המומחים שלנו בקיא בכל החידושים בתחום ויוכל לסייע לכם להתאים את המערכת לצרכים ולרצונות שלכם.

במידה ויש לכם שאלות או שתרצו לתאם איתנו פגישה אישית, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בנייני מגורים

רבים מאיתנו רגילים לחשוב על אינטרקום לבניין כמשהו ששייך אך

קרא עוד »
התקנת מערכות כניסה למבני דירות

החלטתם שהגיע הזמן של הבניין שלכם להצטרף למאה ה-21 ולהתחדש

קרא עוד »
אחסון טלפונים סלולרים באירועים וכנסים במשרדים

אחד הדברים הכי מרגיזים שיכולים לקרות בכל כנס, טקס או

קרא עוד »
דילוג לתוכן