בעיות נפוצות בתיבות דואר בבניינים וכיצד לפתור אותן

תוכן עניינים

תיבות דואר הם אחד המוצרים הוותיקים ביותר בבנייני מגורים כבר עשרות אם לא מאות שנים, אך זה לא אומר שהן חסינות מבעיות. לאורך שנות הפעילות הרבות שלנו יצא לנו להיתקל במגוון רחב של בעיות בתיבות דואר, אך גם למדנו את הדרכים הטובות ביותר לטפל בהן בצורה היעילה והנכונה ביותר.

רוצים לדעת בדיוק מה הם הפתרונות היעילים ביותר שישמרו על תיבות הדואר שלכם במשך שנים? המשיכו לקרוא. 

הבעיה: פריצות, הפתרון: אינטרקום

לצערנו, פריצות לתיבות דואר ולבתים הם נחלתם של בניינים רבים ברחבי הארץ. מה שאולי נראה כמו פריצה ללא נפגעים, עלולה להיות חמורה במקרים של גניבת מסמכים חשובים, מכתבים ממשלתיים או חבילות יקרות ערך.

לשמחתנו, יש מערכת משלימה שתוכל לסייע לכם להתמודד עם הבעיה הזאת: אינטרקום לבניין. מערכת אינטרקום שמצלמת את הכניסה לבניין 24/7 ומונעת כניסה של גורמים לא רצויים יכולה לסייע ולהוריד את אחוזי הפריצות בבניין, ובכך להחזיר לדיירים את תחושת הביטחון והרוגע שאבד.

בעיות נפוצות בתיבות דואר בבניינים

הבעיה: ונדליזם, הפתרון: בחירת חומרי גלם נכונה

בעיה נוספת שלא מעט בעלי בניינים מתמודדים איתה היא בעיית הונדליזם, כלומר אנשים שבאים והורסים את תיבות הדואר מתוך זדון או שעמום. מערכת אינטרקום תוכל לסייע בזיהוי ומניעה של מקרים רבים במידה ומישהו מבחין בהם במערכת, אך ישנם מקרים שבהם הוונדליסטים מגיעים בכוונה בשעות שבהם פחות אנשים מסתובבים בחוץ או נמצאים בבתים.

במקרים כאלו, ניתן להשתמש בחומרי גלם נכונים ואיכותיים לבניית התיבות במטרה להיאבק בבעיית בוונדליזם. ניתן להשתמש בציפויים נוגדי מים ולכלוך לתיבות שלא יאפשרו למפגעים לצייר עליהם, או בחומרים עמידים במיוחד שלא יהרסו בקלות רבה. כך תוכלו להגן על תיבות הדואר שלכם בכל מצב ולדעת שהן תמיד יוכלו לעמוד לרשותכם. 

הבעיה: עיצוב מיושן, הפתרון: עבודה איתנו

זוהי אולי בעיה פחות מהותית, אבל היא אכן יכולה להיות בעייתית. תיבות דואר רבות עדיין שומרות על מראה מיושן ולא מושקע, כזה שמאפשר להן לעשות את עבודתן ותו לא.

הפתרון לכך הוא עבודה עם אנשי מקצוע מנוסים שיבינו מהו המראה שאתם רוצים להעניק לבניין שלכם וכיצד תיבות הדואר יוכלו לעזור לכם להשיג את המראה המבוקש.

צוותי המומחים שלנו ידעו להכווין אתכם מה לעשות ובאילו חומרים לבחור על מנת שתוכלו להנות מתיבות דואר מעוצבות ויפות באמת. 

תיבות דואר לבניין – זה אנחנו

לסיכום, גם אם אתם נתקלים בבעיה בתיבות הדואר שלכם – חשוב שתזכרו שיש מי שיכול לפתור לכם אותן!

אנחנו ב״תיבות״ מתקינים ומתכננים תיבות דואר לבניינים כבר קרוב למאה שנים, ונשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר שלנו על מנת שתהיו הכי מרוצים שאפשר.

נשמח לענות על השאלות שלכם ולהעניק לכם הצעת מחיר מותאמת אישית בטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
מערכות אינטרקום חכמות

כיום, ניתן למצוא אינטרקום לבניין כמעט בכל מבנה משותף בישראל,

קרא עוד »
אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בנייני מגורים

רבים מאיתנו רגילים לחשוב על אינטרקום לבניין כמשהו ששייך אך

קרא עוד »
התקנת מערכות כניסה למבני דירות

החלטתם שהגיע הזמן של הבניין שלכם להצטרף למאה ה-21 ולהתחדש

קרא עוד »
דילוג לתוכן