תיבת דואר בהזמנה

תוכן עניינים

תיבת דואר בהזמנה היא פריט שימושי אשר מהווה גם אלמנט עיצובי לבנייני מגורים, משרדים, מתחמי עסקים ולכל מקום בו נדרש מקבץ של תיבות דואר. תיבות הדואר נוחות לשימוש ולאחסון ושומרות על פרטיות החומר הנמצא בתוכן. במאמר זה נבחן את חשיבותן של תיבות דואר בבניינים מרובי יחידות כגון בנייני משרדים ומגורים.

תיבת דואר בהזמנה

תיבות דואר הן פתרון פונקציונאלי ומסוגנן לבניינים. בין אם הבניינים מאכלסים משרדים או דיירים, תיבת דואר בהזמנה ממלאת תפקיד מרכזי בשמירה על הדואר והגעתו לנמעניו באופן בטוח ומוגן.

כאשר מחליטים להזמין תיבות דואר לבניין צריך להחליט מאיזה חומר רוצים שהן תהיינה עשויות, מה גודלן הרצוי ואיפה מעוניינים להתקין אותן. כל אלו חשובים כדי שביצוע ההתקנה יתנהל כהלכה. תיבות הדואר יכולות להיות מותקנות בתוך הלובי או מחוצה לו, בצמוד לדלת הכניסה.

בנוסף, בין אם מדובר בהזמנת תיבות דואר למשרדים או לסוגי בניין אחרים, צריך להחליט האם רוצים שהן תהיינה עשויות מאלומיניום או מחומר אחר. יש גם להגדיר את סוג הפתח שרוצים ואת התקציב לרכישתן ולהתקנתן.

תיבת דואר בהזמנה

התקנת תיבות דואר לבתים משותפים

לאופן בו נראים שטחים ציבוריים של מבנים יש השפעה מהותית על תדמית הבניין כולו. הדבר מתבטא ברחבת הכניסה, בגינת הבית וכמובן גם בתיבות הדואר המקדמות את פני הבאים. 

תיבות דואר מעוצבות משפרות באופן משמעותי את נראות הכניסה ומעניקות לבניין כולו תדמית מודרנית ומטופחת.

רוב תיבות הדואר עשויות מאלומיניום שהוא חומר איכותי ועמיד עם אפשרויות גימור ועיצוב רבות. יש גם תיבות עשויות פח שהוא חומר גלם זול יותר אך פחות איכותי מהאלומיניום. 

כדאי שתיבות הדואר לא תהיינה עמוקות מדי כי אז קשה לשלוף את הדואר מהן. חשוב כי תיבת דואר בהזמנה תיוצר בהתאם לדרישות התקן מבחינת גודלן וצורתן.

איך לבחור תיבות דואר?

בחירת תיבת דואר בהזמנה יכולה להיות עניין די מורכב. יש המון סוגים של תיבות ולא תמיד קל להחליט במה לבחור ואיזו הכי מתאימה לצרכי הבניין. לכן כדאי לפעול על פי מספר קריטריונים לפיהם ניתן לעשות בחירה מושכלת.

התאמה לחדר המדרגות

תיבות דואר למוסדות, משרדים או בנייני מגורים פרושות ככוורת על פני פאנל גדול ורחב או שהן מחוברות לקיר. הן מושכות תשומת לב ומוסיפות לנראות החזית. כדי להפוך אותן לאסתטיות ונעימות לעין חשוב לשלבן ביעילות בעיצוב הכללי של הבניין.

לדוגמא, אם העיצוב כולו הוא בסגנון מודרני עם קווים נקיים, מומלץ להטמיע את תיבות הדואר בקיר כקו אפס דקורטיבי. את תיבות הדואר כדאי גם להתאים לחיפוי של חזית הבניין. גם את חומרי הגלם והצבעים של תיבות הדואר אפשר להתאים לאסתטיקה של הבניין באופן מדויק. 

בטיחות

תיבות הדואר ממוקמות באזור ציבורי ופתוח לעיני כל. כדי להבטיח שלא ייגנב מהן דבר, יש לצייד אותן במנעולים חזקים ואיכותיים שישמרו על תכולתן. 

מערכות תיבות דואר בהזמנה מהוות פעמים רבות חלק מובנה מדלת הכניסה וזו הזדמנות טובה לשפר את האבטחה בבניין באמצעות שילוב אינטרקום וקודן או מצלמה במעגל סגור. כך יוכל כל אחד מהדיירים לפקח על מי שנכנס לבניין ולישון טוב יותר בלילה. 

תיבת דואר בהזמנה – לסיכום

תיבות דואר לא רק ממלאות צרכים פונקציונליים לבניינים. הן יכולות גם לתרום לאסתטיקה הכללית שלהם ולארגון החלל. בין אם מדובר בתיבות דואר למשרדים, מגורים או מוסדות, המפתח הוא למצוא את האיזון בין אבטחה, נוחות ועיצוב.

עם תיבות דואר מתאימות, ניתן להבטיח כי הדואר ינוהל ביעילות ויימסר בבטחה לנמעניו.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים:

קרא עוד »
למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
דילוג לתוכן