תיבות דואר למוסדות

תוכן עניינים

תיבות דואר לארגונים, מוסדות ובניינים מיועדות לכמויות גדולות של דואר, בין אם מדובר בבניין שיש בו הרבה חברות ובין אם חברה אחת עם הרבה מחלקות, כשלכל אחת תיבת דואר. על סוגים שונים של תיבות דואר למוסדות תוכלו לקרוא כעת. 

תיבות דואר לבניינים, מוסדות וארגונים

שלא כמו בבתים פרטיים, כשכל תיבה ניצבת לה בדד, בבניינים ובמוסדות יש כמות לא מבוטלת של תיבות דואר. תיבות דואר למוסדות צריכות להיות מתוכננות כך שיהיו נגישות לכל אחד שעובד או גר בבניין. מחד, שלא יהיו גבוהות מדי כך שקשה יהיה להגיע אליהן ומאידך, גם לא נמוכות יתר על המידה כדי שלא צריך יהיה להתכופף כדי לאסוף מהן את הדואר.

כמובן שיש להתחשב במקום המיועד לתיבות הדואר בלובי ובכניסה לבניין ומומלץ להתקין אותן על מתקן העומד גבוה באופן סביר מהקרקע. 

מוסדות גדולים שיש בהם מספר רב של משרדים, חייבים תיבות דואר מתאימות.

תיבות דואר למוסדות

אלו דברים שצריך לקחת בחשבון בעת ההזמנה:

גודל ועומק התיבות

לארגונים, מוסדות וגם לעסקים קטנים מגיע דואר בכמויות גדולות. חומר עסקי, פרסומי, מכתבים בגדלים שונים, עיתוני נישה, עלונים ועוד. כל אלו צריכים להיכנס לתיבת הדואר וחשוב לקחת זאת בחשבון ולהזמין תיבות גדולות ועמוקות יותר מהסטנדרט. חשוב שהדואר המגיע למשרדים השונים לא יגלוש מחוץ לתיבות הדואר.

החומר ממנו עשויות התיבות

תיבות דואר למוסדות נמצאות בשימוש תכוף ויומיומי. הן נפתחות מספר פעמים בכל יום והבלאי שלהן גדול יותר בהשוואה לתיבות דואר בבתים פרטיים. לכן חשוב שהן יהיו עשויות מחומר עמיד וקשיח במיוחד כדי שלא יהיה צורך להחליף אותן לעיתים קרובות. מומלץ להקפיד גם על התקנת מנועלים איכותיים בתיבות עצמן כדי שלא יתבלו.

סוגים שונים של תיבות דואר

יצרניות תיבות הדואר מציעות פתרונות איכותיים לחלוקת דואר בכמויות גדולות למוסדות וארגונים גדולים.

יש מספר סוגים של תיבות דואר למוסדות:

תיבות שקועות בקיר

תיבות אשר מותקנות בתוך המבנה עצמו והן אידיאליות לבתי מלון, בנייני משרדים, מוסדות לימוד, מרכזים רפואיים ועוד. 

תיבות דואר עצמאיות

אידיאליות למתחמי חנויות, מבני תעשייה, מתחמי משרדים, מחסנים ועוד. התיבות בנויות על עמוד וניתן גם לייצר להן גגון למניעת חדירת מי גשם. 

תיבת דואר תלויות

תיבות אלו מותקנות על הקיר בתוך המבנה ונוחות מאוד להחלפה ותיקון.

תיבות חיצוניות או פנימיות?

תיבות פנימיות

דיירים או עובדים בבניין מעדיפים תיבות פנימיות. הן בטוחות יותר ומקורות ואינן מחייבות את הדיירים לעמוד בגשם או בקור כדי להוציא את הדואר מהן. תיבות דואר פנימיות גם מעניקות יותר פרטיות. מוציאים את הדואר ומיד נכנסים לדירה או למשרד. כשהן בתוך הבניין הן מותקנות לרוב על הקיר או בתוכו. 

החיסרון בתיבות דואר פנימיות הוא שהן עלולות להיות יחסית קטנות ולמוסדות זה פחות מתאים. תיבות קטנות מאפשרות למנהל הבניין למזער את השטח שהן תופסות במרחב הכללי, אך לא תמיד הן מתאימות לצרכי המשתמשים בבניין. 

כדי למצוא את האיזון בין חיסכון במקום לבין גודל תיבות נוח, מומלץ לשאול את דיירי ועובדי הבניין איזה סוג דואר הם לרוב מקבלים ולפי זה לתכנן. 

תיבות דואר חיצוניות

תיבות דואר חיצוניות הן לרוב עמידות יותר כדי שיעמדו בפגעי מזג האוויר ובפני נזקים שונים, אנושיים או טבעיים. 

התקנת תיבות דואר

תיבות דואר למוסדות מיועדות לחלוקה מרוכזת והעדיפות היא לתיבות המותקנות על הקיר או שקועות בתוכו. תכנון נכון של תיבות מוסדיות ימנע גניבה וונדליזם ויספק הגנה ובטחון וכמובן נגישות לשליפת הדואר. 

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים:

קרא עוד »
למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
דילוג לתוכן