אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת

מתכננים לחדש את הבניין שלכם בזמן הקרוב? התקנת אינטרקום חדש על תשתית קיימת היא נקודת מפתח בתהליך. 

לאינטרקום יש תפקידים רבים, הן מבחינת הנראות והעיצוב של הבניין והם מבחינת המשמעות הפרקטית והבטיחותית שלו. מסיבה זו, גם דיירים וגם בעלי דירות מעוניינים פעמים רבות להחליף את האינטרקום. האם הדבר אפשרי גם בבניינים ישנים, המצויידים במערכות שכבר עבר זמנן? האם ניתן להתקין אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, או שחייבים לעשות את כל העבודה מאפס? 

התקנת אינטרקום לבניין משותף – על תשתית קיימת או חדש

חלק מהבניינים הם ישנים עד כדי כך שאין בהם אינטרקום כלל. לרוב מדובר במבנים שנבנו בקום המדינה או אפילו לפני, ולא נעשה בהם שינוי משמעותי מאז. במקרים כאלה, אם רוצים להתקין אינטרקום – חייבים להבין שיש צורך בתשתית חדשה.

אך אם כבר יש בבניין המשותף אינטרקום, ניתן בהחלט להחליפו תוך שימוש בתשתית הקיימת. הדבר אפשרי אפילו אם התשתית היא ישנה מאוד. יתרה מזאת, מומלץ להוסיף פיצ'רים חדשניים שיהפכו את איכות החיים של הדיירים להרבה יותר טובה ויעלו את תחושת הביטחון הכללית.

פיצ'רים שימושיים לאינטרקום בבניין משותף

גם אם התשתית קיימת או אפילו ישנה, הפיצ'רים יכולים להיות חדשים. אין סיבה שגם הבניין שלכם לא ייראה יוקרתי, ממש כאילו הוא נבנה בשנים האחרונות. איך עושים את זה? הנה רשימה מקוצרת.

דוגמאות לתוספות מומלצות באינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת

  • אינטרקום IP עם חיבור לסמארטפון ולענן
  • קודן דיגיטלי מתקדם 
  • צג דיגיטלי מתקדם בדלת הכניסה
  • מצלמה לא נסתרת אשר מאפשרת לאדם העומד בכניסה לראות את עצמו
  • ועוד…

אינטרקום אנלוגי על תשתית קיימת

למרות שאנחנו מאוד אוהבים קדמה וחדשנות, כמה מלקוחותינו מעדיפים לשמור על הסטטוס קוו הישן והטוב, ולבחור באינטרקום אנלוגי. 

אינטרקום אנלוגי הוא מה שאנחנו מכירים כבר שנים רבות. מדובר פשוט בושרה של לחצנים, שליד כל אחד מהם מספר דירה ושם של דייר או משפחה. 

נכון, האפשרות הזו לא כוללת חידושים כמו מסך, אחסון בענן, שליטה מהסמארטפון, וכו' – אבל בשביל מי שאוהב את המסורתיות, או סתם קצת נוסטלגי, אינטרקום אנלוגי לבניין משותף על תשתית קיימת הוא אפשרות שלגמרי עובדת ועושה את העבודה.

איך לבחור אינטרקום חדש

אם אתם כבר מנסים לבחור אינטרקום לבניין משותף , יש שתי נקודות שכדאי לזכור.

בחרו במכשיר עמיד ואיכותי

אינטרקום הוא דבר שצריך להחזיק לאורך שנים ארוכות. לכן, חשוב לבחור במכשיר חזק ועמיד לנזקי מזג אוויר, חבלות, שריטות ותקלות.

אל תתפשרו על המתקין

המתקין של האינטרקום צריך לתת לכם אחריות, להסביר לכם בדיוק איך משתמשים במכשיר, להיות נעים ושירותי ככל בעל מקצוע אחר. אנחנו מבטיחים לקהל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר בשוק.

/ 5.

צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן