איך להתאים את תיבות הדואר לעיצוב הבניין?

תוכן עניינים

אין בניין אחד בישראל שעומד איתן ללא תיבות דואר, ויש לכך סיבה טובה. התיבות העמידות האלו מסייעות לכל הדיירים לקבל את דברי הדואר שלהם בקלות, תוך שמירה על הסדר וחשאיות. בשנים האחרונות לא מעט בניינים עוברים שיפוצים נרחבים ואלפי בניינים חדשים מופיעים על הקרקע כל שנה, ואחת השאלות שוועדי הבניינים והקבלנים צריכים להתמודד איתן היא כיצד להתאים את תיבות הדואר לבניין החדש?

אם גם אתם מתמודדים עם השאלה הזו, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע את ההתאמה על הצד הטוב ביותר.

איך להתאים את תיבות הדואר לעיצוב הבניין

החליטו כיצד למקם אותן ביחס לכניסה

רגע לפני שאתם בוחרים תיבות דואר לבניין שלכם, חשוב שתיקחו בחשבון את היחס שלהם אל דלתות הכניסה לבניין. כפי שהעיניים הן החלון לנשמה שלנו, כך גם דלת הכניסה היא הדרך אל לב הבניין, וצריך לדעת כיצד למקם ולהכניס את תיבות הדואר בצורה שלא תפריע לה אלא תאדיר אותה.

בבניינים רבים בוחרים למקם את תיבות הדואר בצמוד לדלת מהצד החיצוני. עם זאת, בשנים האחרונות יותר ויותר קבלנים בוחרים למקם את התיבות דווקא בתוך הלובי, מצידה השני של הדלת, כך שתהיה גישה מוגבלת יותר לתיבות. כל בחירה היא טובה, כל עוד היא נעשית בהתחשבות במראה הדלת וכך שהשימוש בה לא ייפגע. 

שמרו על מרחקים בין שאר האלמנטים בכניסה

יש לכם מערכת אינטרקום לבניין? עציצים שמקשטים את הכניסה ללובי? עמדת כניסה עם שמירה ואנשי מקצוע שעובדים בה בכל יום ובכל לילה? אנשים נוהגים לחשוב על כניסה לבניין כחלל די ריקני, אך אם מתמקדים בו אפשר לראות את כל הפרטים הקטנים שנחבאים מאיתנו.

לכן, רגע לפני שאתם בוחרים תיבות כניסה חדשות לבניין שלכם, כדאי שתיקחו צעד אחורה ותבחנו את כל האלמנטים שכבר קיימים שם. חשבו מה היא צורת התיבות שלא תפריע לזרימה השוטפת של החלל ותעניק לכל חלק בו את המקום הראוי בו.

תזרמו עם העיצוב הקיים

תיבות הדואר שלכם ממש לא צריכות לשבור את העיצוב הקיים או לצאת נגדו – להפך. התיבות החדשות שיככבו בכניסה לבניין צריכות לזרום עם הקו העיצובי שהחלטתם עליו ולהחמיא לו, להפוך את עצמן לחלק בלתי נפרד ממנו.

במידה ואין לבניין שלכם עדיין עיצוב מוגמר, כדאי שתחשבו גם על עיצוב התיבות שאתם אוהבים לפני שאתם יוצאים לדרך: באיזה צבע תרצו שהתיבות שלכם יהיו? באיזה גימור? האם תרצו שהן יהיו שקועות בקיר או עומדות על עמוד? וכן הלאה.

התייעצו עם בעלי מקצוע מנוסים

במיוחד אם לא עשיתם זאת בעבר, תמיד כדאי להיעזר בשירותם של בעלי מקצוע מנוסים בעלי ניסיון בתחום. הם אלו שיוכלו להכווין אתכם אל עבר תיבות הדואר המדויקות ביותר עבורכם, אלו שיקלו על חיי הדיירים בבניין ועדיין יעניקו לו תחושת יוקרה.

כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום תיבות הדואר גם בשביל לבחור את החומר שמהם התיבות ייבנו. מרבית תיבות הדואר כיום הן עשויות מתכת, אך אתם אלו שיכולים לבחור את סוג המתכת הספציפית לבניין שלכם.

במידה ואתם כבר מוכנים לצאת לדרך, אנחנו ב״תיבות״ נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם לבחור ממגוון תיבות הדואר המהודרות שלנו. הצוות שלנו יוכל לסייע לכם למצוא את דגם התיבות שהכי מתאים לכם, ואפילו לעצב עבורכם תיבות דואר בעיצוב אישי מא׳ ועד ת׳.

במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים:

קרא עוד »
למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
דילוג לתוכן