מערכות אינטרקום חכמות: העתיד של אבטחת הבניין

תוכן עניינים

כיום, ניתן למצוא אינטרקום לבניין כמעט בכל מבנה משותף בישראל, אך האם ידעתם שהתחום נמצא בקפיצה משמעותית? בשנים האחרונות, מערכות האינטרקום שכולנו מכירים עברו שדרוגים מהפכניים שהפכו אותם למערכות חכמות ומתקדמות הרבה יותר.

במידה ואתם רוצים ללמוד על השינויים האלו ולהבין כיצד גם אתם יכולים להנות מהן, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא. 

מה הופך מערכת אינטרקום לחכמה?

ישנם כמה מאפיינים שהופכים כל מערכת אינטרקום בנאלית והופכים אותה לחכמה ומובילה בתחומה, והראשון שבהם הוא כמובן המערכת הטכנולוגית שעומדת מאחוריה.

אם בעבר אינטרקום לבניין היה מכיל פעמונים בבתים ותו לא, כיום ניתן לקבל תצלום לייב של הלובי מכל דירה בבניין, לרבות שליטה מרוחקת באפשרויות הכניסה והיציאה בבניין.

יתרה מזאת, המערכות החכמות והמתקדמות במיוחד מכילות אפשרות של זיהוי פנים, כך שתוכלו להגדיר את פני הדיירים ולאפשר להם כניסה מהירה וחלקה.

מערכות אינטרקום חכמות

איך המערכת החכמה תשפיע על תיבות הדואר?

תיבות דואר לבניין הם אחד הדברים הכי חשובים שיש בו, והמערכות החכמות יכולות להשפיע לטובה גם עליהן. בעזרת המצלמות המתקדמות וויסות הכניסה, ניתן להגן גם על תיבות הדואר ועל המסמכים החשובים הנמצאים בתוכן. יתרה מזאת, ניתן לשדרג את נראות התיבות כך שהן יתאימו למראה החדשני של מערכת האינטרקום – ובכך לשדרג את מראה הבניין כולו.

איך המערכת החכמה תשפיע על אבטחת הבניין? 

כשאתם מתקינים בבניין שלכם מערכת אינטרקום חכמה ומתקדמת, אתם מבצעים השקעה אקטיבית וחשובה באבטחת הבניין שלכם.

ראשית כל, יהיה לכם קל מאוד למנוע מגורמים לא רצויים להיכנס לבניין.

יתרה מזאת, גם במקרים שבהם כן התבצעה פריצה או חדירה לא רצויה למבנה – תוכלו לאתר את הגורם המפגע בקלות באמצעות המצלמות הממוקמות בכניסה לבניין.

המערכת החכמה תשפיע לטובה על אבטחת הבניין גם באמצעות אפשרות חיפוש לפי דייר. במקרים רבים מתרחשות אי נעימויות כאשר אדם מסוים מנסה להגיע לדירה מסוימת – אך דייר אחר עלול לזהות אותו כגורם לא רצוי.

אפשרות חיפוש לפי דייר תאפשר לכל אורח לפנות ישירות למארח שלו ולקבל ממנו אישור פרטי להיכנס, מה שיסייע בהימנעות מאי נעימויות שונות. 

כמובן שאסור לשכוח שכל מערכת אינטרקום חכמה מגיעה עם קוד כניסה אלקטרוני וצג מתקדם שמווסת כניסה ויציאה. כך, כניסה מיידית לבניין תאפשר רק לדיירים שיודעים את הקוד וכיצד להפעיל את המערכת, מה שמעניק שכבת אבטחה נוספת לבניין. 

מערכות אינטרקום חכמות – זה אנחנו!

אם גם אתם מוכנים לקחת את הבניין שלכם אל המאה ה-21 ולוודא שכל הדיירים שלכם נשארים מוגנים ובטוחים בכל שלב של היום – כדאי שנדבר.

אנחנו ב״תיבות״ מתמחים בהתאמה והתקנה של מערכות אינרטקום לבנייינים תוך התאמה מלאה לצרכי הלקוח ולמאפייני הבניין שמולנו.

נשמח להעניק לכם פרטים נוספים, לרבות הצעת מחיר מותאמת אישית, בטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
בעיות נפוצות בתיבות דואר בבניינים

תיבות דואר הם אחד המוצרים הוותיקים ביותר בבנייני מגורים כבר

קרא עוד »
אינטרקום לבניינים מסחריים לעומת בנייני מגורים

רבים מאיתנו רגילים לחשוב על אינטרקום לבניין כמשהו ששייך אך

קרא עוד »
התקנת מערכות כניסה למבני דירות

החלטתם שהגיע הזמן של הבניין שלכם להצטרף למאה ה-21 ולהתחדש

קרא עוד »
דילוג לתוכן