תיבת דואר אלומיניום

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים מוצר יעיל, עמיד, שנראה נהדר ולא נשחק עם השנים, תיבת דואר אלומיניום היא הפתרון האידאלי. אלומיניום הפך כבר מזמן לחומר גלם שניתן לראות בכל מקום בעולם העיצוב: במטבח, בסלון, וכמובן בחדרי כניסה ולובי.

במאמר הבא אנחנו הולכים להסביר לכם כיצד לבחור את תיבת אלומיניום שתתאים בצורה מושלמת לחלל.

מה היא תיבת דואר אלומיניום?

מערכת של תיבות דואר מאלומיניום היא חזקה ואמינה. המערכת יכולה להגיע במגוון עיצובים. ניתן למצוא תיבות דו צדדיות, אשר מאפשרות את משיכת הדואר מהחלל הפנימי של הלובי, ליצירת ביטחון מושלם עבור הדיירים.

ניתן למצוא תיבות על עמוד, אשר ניתנות להתקנה באופן עצמאי ולא "תופסות מקום" על הקיר. ניתן למצוא תיבות תלויות – שהן התיבות הקלאסיות והמוכרות ביותר.

הדבר שחשוב לזכור הוא שאלומיניום הוא החומר הטוב ביותר ליצירת תיבות דואר לבניין.

תיבות דואר מאלומיניום על קיר

מה הופך את האלומיניום לחומר יציב כל כך?

אלומיניום היא סוג של מתכת, אשר הפכה לשימושית ביותר בתעשייה הודות לתכונות השימושיות הרבות שלה. האלומיניום ניתן לעיצוב בקלות רבה, אך בצורתו המוגמרת הוא יציב וחזק. האלומיניום הוא קל מאוד לניקוי ותחזוקה, כך שהוא כמעט תמיד נראה מצויין.

הוא אינו מחליד, והמחיר שלו הוא לא גבוה בהשוואה לחומרי גלם אחרים בעלי אותן תכונות. כל העובדות האלו הופכים את תיבות הדואר מאלומיניום למוצר מבוקש ביותר.

מתי כדאי להתקין תיבת דואר מאלומיניום בבניין?

את ההתקנה של תיבת דואר מאלומיניום מומלץ "להצמיד" לשיפוץ אחר שאתם מתכננים לחלל, כמו החלפת דלת, צביעה או התקנת אינטרקום לבניין. אם אין לכם שום שיפוץ מתוכנן בזמן הקרוב, יש לעשות זאת בהקדם האפשרי.

זכרו שמערכת תיבות דואר טובה ובטיחותית, העומדת בתקנים הרשמיים, היא בגדר חובה עבר הדיירים או העובדים שלכם.

אילו חומרי גלם נוספים משמשים להתקנת תיבות דואר?

מלבד אלומיניום, יש חומרים נוספים אשר משמשים לייצור של תיבות דואר לבית משותף. למרות שאלומיניום הוא כמובן החומר הפופולרי והיעיל ביותר, הבאנו לפניכם עוד שני חומרים אשר ניתן למצוא בשוק הישראלי.

תיבת דואר מפלסטיק

תיבת דואר מפלסטיק יכולה להיראות לא רע וגם להיות שימושית למספר שנים. עם זאת השרידות הנמוכה שלה מחייבת החלפה מהירה מאוד בהשוואה לתיבת דואר מאלומיניום. הבחירה בתיבת דואר פלסטית יכולה להתאים למי שמחפש פתרון זול במיוחד שלא יחזיק להרבה שנים – לדוגמה, בניינים אשר עומדים בפני הריסה או פרוייקט פינוי בינוי.

תיבת דואר מברזל

תיבת דואר מברזל היא דבר די נדיר, אשר ניתן למצוא לעתים בבתים פרטיים. תיבת דואר מברזל מעניקה מראה כבד ואומנותי יותר, אשר יכול להתאים לוילה או בית קוטג'. חשוב לזכור שברזל הוא חומר אשר מחליד ומשנה את צבעו ביתר קלות, ופחות מתאים לבנייני מגורים גדולים, חדרי דואר או משרדים.

תיבת דואר אלומיניום

למה כדאי לבחור בחברת תיבות לשיפוץ לובי הבניין או העסק? 

אם אתם רוצים להתקין מערכת של תיבות דואר מאלומיניום בבניין או במשרד, אנחנו בחברת תיבות נשמח לעמוד לשירותכם. בתור חברה משפחתית ותיקה אשר עוברת מדור לדור, אנו מתמחים בהתקנת תיבות דואר ודלתות כניסה כבר קרוב למאה שנים.

אנחנו מקפידים על חדשנות וקדמה בכל פרוייקט ופרוייקט, בשילוב עם שירות לקוחות מצויין ומתן הצעות מחיר הוגנות ומשתלמות. כל אלו קנו לנו מוניטין חיובי ברחבי הארץ. צרו איתנו קשר עכשיו להזמנות.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים:

קרא עוד »
למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
דילוג לתוכן