עיצוב לובי בניין משותף – כבר לא משימה מורכבת

תוכן עניינים

רוב הבניינים המשותפים או בנייני משרדים הנבנים בשנים אחרונות, כוללים אזורי לובי מפוארים וגדולים. משולבים בהם אלמנטים מתחום עיצוב הפנים המודרני המדגישים את גודלו ויוקרתו של המקום ומרשים את המבקרים בו. הלובי הוא כמו כרטיס ביקור ויכול להעיד על הדיירים והעובדים בבניין. עיצוב לובי בניין – כבר לא משימה מורכבת מדי. אתם מוזמנים לקרוא על כך במאמר שלפניכם. 

עיצוב לובי בניין משותף

לובי הבניין משמש מבואה לדירה עצמה. בעלי הדירות או המשרדים בבניין רוצים מראה יוקרתי ללובי שלהם ולשם כך מתאגדים ומשפצים את הלובי הישן במטרה לשפר את מראה הבניין ולהפוך אותו ליוקרתי ואלגנטי ואף להעלות בכך את ערך הדירות. כי מי לא רוצה כניסה מרשימה לבניין בו הוא גר? 

שיפוץ הלובי משנה את כל הנראות של המבנה. עיצוב לובי בניין משותף יכול לעשות את ההבדל בין בנין יוקרתי ומפואר, שכל מי נכנס אליו יתרשם ממנו לבין לובי מוזנח וישן שבכל פעם שנכנסים אליו, רק מחכים לצאת ממנו.

עיצוב לובי בניין משותף

מהן אפשרויות העיצוב בלובי בניין משותף?

  • לרצף מחדש – ריצוף חדש משדרג את המראה ומשנה באופן מידי את אופי הלובי. אפשר לרצף בשיש, קרמיקה או גרניט פורצלן, בהתאם לצרכי הניקיון של המבנה ולצרכי הדיירים. אם יש דיירים מבוגרים, חשוב שלא יחליקו, למשפחות עם ילדים קטנים צריך להיות נוח לנוע עם העגלות וכמובן  לדאוג שתהיה הנגשה לנכים.
  • החלפת דלת הכניסה – דלת הכניסה היא פריט שמתבלה מהר. דלתות זכוכית נסדקות והבלאי שלהן גבוה. אפשר לשדרג את דלת הכניסה ואת מערכת האינטרקום, לקבוע קוד כניסה ואף להתקין מצלמה.
  • החלפת התיבות – גם את תיבות הדואר הישנות מומלץ להחליף בתיבות דואר חדשות, מעוצבות ואיכותיות. יש כיום מגוון רחב של תיבות דואר לבית משותף בסוגים שונים של עיצובים, העשויות אלומיניום או אלומיניום בשילוב פרספקס, תיבות ייחודיות, בולטות או שקועות ומשולבות עם מערכת אינטרקום. תיבות דואר לבניין מהוות אלמנט בולט שיש לו משמעות ניכרת על המראה הכללי של הלובי והן מכתיבות במידה רבה את הרושם שהוא עושה. כשמחליטים לערוך שיפוץ בלובי ולעצב אותו מחדש, חשוב להקדיש תשומת לב גם לתיבות הדואר כחלק מהפתרון הכולל.

מה כדאי להוסיף ללובי?

חיפוי קירות בשילוב מראות שנותן אפקט של אור וברק

חיפוי קירות בשילוב מראות מקנה ללובי מראה רחב יותר ומואר, יוצר אפקט של נוכחות וברק ומשדרג את החלל לחוויה יוקרתית ומזמינה.

צמחייה מלאכותית המעניקה תוספת עצוב נהדרת ללא השקעה תקציבית גבוהה

ניתן להציב עציצים בפינות שונות בלובי או לשלב את הצמחייה בעיצוב נרחב יותר. לדוגמא, לשים צמחייה בשולי הריצוף, בשילוב נישות ועמודים ואף ליצור קיר ירוק עשיר בצמחייה. 

צמחייה מלאכותית ללובי היא פתרון נהדר למקומות בהם האור והאקלים, למשל עבודת המזגנים, אינם מתאימים לצמחייה טבעית. צמחיה מלאכותית גם אינה דורשת תחזוקה, השקיה ודישון וחוסכת בכך בעלויות הבניין.

תאורה מתאימה מוסיפה הרבה לאווירה בלובי

תכנון התאורה בשילוב תכנון אלמנטים שונים בלובי תסייע להאיר פינות שונות בו ולשים דגש על מקומות מסוימים. בכך ניתן ליצור אווירה נעימה לנכנסים לבניין. תאורה נסתרת, לדוגמא, מאוד מתאימה ללובי כי אינה מסנוורת והיא רגועה יותר.

מומלץ להוסיף ריהוט ואקססוריז ללובי החדש

לפי גודל הלובי ניתן לשקול הוספת פינות ישיבה נוחות ודקורטיביות, וילונות, פסלים, כדים, תמונות ופריטי אמנות נוספים כיד הדמיון הטובה.

מחדשים ומעצבים את לובי הבניין עם חברת תיבות

למבקשים להחליף את תיבות הדואר הישנות לתיבות דואר חדשות ולשדרג את עיצובי הלובי בבניין , אתם מוזמנים לפנות אלינו. אנחנו נסייע לכם להתאים ולבחור מבין תיבות הדואר האיכותיות והמעוצבות שלנו יחד עם מגוון פתרונות עיצוביים הכוללים דלתות כניסה איכותיות.

פנו אלינו עוד היום לייעוץ, תכנון והתאמה אישית שיאפשרו לכם להביא לחיים את הלובי שתמיד חלמתם עליו.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים:

קרא עוד »
למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
דילוג לתוכן