עיצוב לובואים – מה חשוב בשנת 2023

תוכן עניינים

הלובי הוא המקום הראשון אותו רואים כשנכנסים לבניין. בין אם זה בניין משרדים או מגורים, הלובי יוצר את הרושם הראשוני והוא הפנים של הבניין. לכן, כאשר חושבים על עיצוב לובי יש לקחת בחשבון את הרושם שרוצים ליצור ומה מבקשים לשדר עם הכניסה לבניין. על עיצוב לובואים ומה חשוב בשנת 2023 אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם. 

עיצוב לובואים – מה חשוב בשנת 2023

מחדרון קטן כפי שהיה בעבר, הפך הלובי למקום רחב ידיים ומושקע. התפיסה שמדובר בחלל בעל חשיבות מרכזית ברושם שהוא יוצר מובילה מעצבי פנים ואדריכלים להקצות לו מרחב משמעותי ולהשקיע בנראות שלו. אם זה כלים דקורטיביים, עציצים מרשימים, תיבות דואר איכותיות, פסלים ותמונות. 

איך מחדשים לובי ישן עם מראה ארכאי והופכים אותו ללובי מודרני וחדשני המשקף הצלחה ומעמד? ניתן להחליף תקרת אריחים ישנה ולהוסיף תאורה ליצירת אוירה חמימה. להחליף דלפק מיושן בדלפק עץ מרשים ויפיפה ובסמוך לו להציב פינות ישיבה מזמינות ונוחות לממתינים לפגישות. תולים תמונות גדולות וצבעוניות מעולם התוכן של החברה והופכים את הלובי לפינת חן מהממת.

כשמעצבים לובי לבנין משרדים של חברה כלשהי, העיצוב יתכתב עם עולם התוכן של החברה. אבל אם הבניין משרת מבחר של משרדים מתחומי עיסוק שונים, בוחרים קו עיצובי אחיד ודקורטיבי. לדוגמא, ארונות חשמל מחופות על-ידי קיר אחורי, דלפק עץ ישן מוחלף בדלפק עץ מודרני וא-סימטרי, קרמיקה ישנה מכוסה בטיח למראה חדשני יותר, שילוט חודש מועבר למקום נגיש יותר לנכנסים לבנין, מוסיפים צמחייה למראה טבעי שמתכתב עם העץ של דלפק הכניסה ומתקינים תאורה לאווירה נעימה בחלל הלובי.

האם הלובי חייב להיות מעוצב?

עיצוב לובי אינו עניין של הכרח. בסופו של דבר נכנסים ויוצאים מהבניין גם כשהלובי לא נראה פצצה. מי שמרגיש בנוח עם הלובי כמו שהוא לא חייב לשפץ ולעצב אותו. אבל כדאי לקחת בחשבון שלעצב מחדש לובי מיושן זה בהחלט מומלץ. לובי מעוצב ונעים תורם לאווירה נינוחה בבניין ומשדר סטנדרט גבוה ואיכותי. 

כמובן שכל חלל מביא איתו את העיצוב המתאים לו. עיצוב לובי של בנין משרדים הוא מאסיבי יותר ומושקע והוא משדר יוקרה, הצלחה, עסקים.

לובי של בניין מגורים לעומת זאת הוא קטן יותר ואין צורך להעמיס עליו הרבה פריטים. חשוב שהוא בעיקר יהיה נעים ואסתטי. 

מה זה אומר לעצב לובי?

נדמה שהלובי נועד רק כדי לחלוף בו, בכניסה וביציאה מבנין. אך מבלי ששמים לכך לב, מבלים בו לא מעט זמן. לכן כדאי שיהיה נעים לשהות בו, לשבת, להמתין למישהו, לשוחח בטלפון לפני פגישה. ומעבר לעיצוב מרשים, מודרני וחדשני, הלובי צריך גם לייצר אווירה נעימה, מזמינה, רגועה ושקטה.

כדי שהליך עיצוב הלובי יצלח היטב חשוב מאוד להשקיע בתכנון מקדים. להבין לעומק את הסגנון המבוקש, לתכנן היטב את התקציב ולשים לב לפרטים הקטנים.

לדוגמא, אחד השדרוגים הראשונים בעיצוב לובי מתחיל בהחלפת תיבות דואר ודלת הכניסה לבניין. את הכניסה ניתן לשדרג באמצעות דלתות זכוכית יוקרתיות או להתקין דלתות כניסה מאלומיניום. דלתות כניסה מאלומיניום משדרות גם יוקרה וגם מספקות הגנה מקסימאלית מפני גשמים ורוחות.

את תיבות הדואר הישנות והבלויות ניתן להחליף בתיבות מעוצבות וחדשניות אשר יוצרות מראה נקי ואחיד. לבחור את התיבות לפי עיצובן ואיכותן. 

כשמחפשים תיבות דואר לבית משותף ורוצים שהן יהיו איכותיות, מרשימות, בעלות עיצוב חדשני המשתלבות היטב עם עיצוב הלובי, מומלץ ליצור קשר עם חברת "תיבות" ולהתחדש בתיבות חדשניות ואיכותיות שישדרגו כל לובי. 

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים:

קרא עוד »
למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
דילוג לתוכן