למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת הפיכתן של מערכות רבות לחכמות. באמצעות כלים טכנולוגיים ושיטות עבודה מתקדמות רבים מכלי העזר בחיינו הופכים ליעילים וקלים לשימוש מאי פעם, מה שהופך את החיים להרבה יותר נוחים.

אחת מהמערכות שעברה את השינוי הגדול ביותר היא מערכת אינטרקום לבניין, שהפכה מכלי מקובע למערכת דינמית וקלה לשימוש מאי פעם. במידה ואתם תוהים האם הגיע גם הזמן שלכם לשדרג את מערכת האינטרקום בבניין, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם את הסיבות המובילות שבגללן כדאי גם לכם להשקיע זמן בתהליך שדרוג זה.

אינטרקום חכם – כלי שמתאים לכולם

רבות ממערכות האינטרקום שקיימות כיום לא באמת מצליחות להתאים את עצמן לאופי הדיירים שלהן: ישנם דיירים מבוגרים המתקשים בהפעלה של המערכת, בעוד שדורות צעירים יותר בכלל לא משתמשים בה, בעיקר בגלל שיש להם אלטרנטיבות נוחות יותר.

במידה ותבצעו שדרוג של מערכת האינטרקום שלכם תוכלו להיות בטוחים שכל דיירי הבניין יוכלו להשתמש בו ללא בעיות. הממשק החכם שלה מתאימים למשתמשים בכל הגילאים וניתן להתקנה מהירה על כלל המכשירים הסלולריים.

למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

אינטרקום חכם – מעלה את שווי הנכס

האם ידעתם שהשקעה במערכת אינטרקום חכמה תוכל להעלות את השווי של הבניין כולו? אחד הדברים שמתווכים ומשקיעי נדל״ן מחפשים בבנייני מגורים להשקעה הוא החשיבה מעבר והניסיון של הבעלים הקיימים להשקעה בדיירים שלהם, ואינטרקום חכם ידגים להם בדיוק את זה.

התקנה של מערכת אינטרקום מתקדמת וחדשנית תוכל להעלות את שווי הנכס ולהפוך אותו למבוקש יותר בעיניים של כל אחד ואחת. בנוסף, חשוב לזכור שהתקנה חדשה של מערכות אלו תהיה לרוב זולה הרבה יותר מביצוע שיפוצים נרחבים וחידוש מערכות אחרות בנכס. 

אינטרקום חכם – מעניק מראה יוקרתי 

כפי שאתם משקיעים בתיבות דואר יפות ובדלתות כניסה לבניין מעוצבות, למה לא להשקיע במערכת אינטרקום שמעניקה מראה יוקרתי לנכס? מערכות ישנות רבות אינן מוסיפות חן לבניינים שבהן הן נמצאות אלא בדיוק ההפך – אז למה שלא תשנו את התמונה?

התקנה של מערכת אינטרקום חכמה תוסיף לא מעט תחכום ואלגנטיות למבנה שיגרמו לדיירים פוטנציאליים לרצות ולבחור דווקא בו.

אינטרקום חכם – זה אינטרקום ענן

אם הצלחנו לשכנע אתכם שעכשיו זה הזמן הטוב ביותר לשדרג את המערכות הבסיסיות של הבניין, תרשו לנו להכיר לכם את המערכת המתקדמת ביותר: אינטרקום ענן X501. המערכת הזו תאפשר לכל הדיירים בבניין לשלוט בכניסה, יציאה וויסות האנשים המגיעים לבניין באמצעות אפליקציה נגישה וידידותית למשתמשים. המראה המתקדם והחלק שלה יוסיף אווירה של יוקרה לבניין ויאפשר לדיירים לחיות חיים רגועים הרבה יותר.

אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק בקדמה ולשדרג את מערכת האינטרקום בבניין שלכם עוד היום! נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ולשלוח לכם הצעת מחיר בטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים:

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר seaside אילת

בסביבה העירונית המודרנית, שבה עיצוב המרחב הוא בעל חשיבות רבה

קרא עוד »
דילוג לתוכן