כיצד נתכנן דלתות כניסה לבניין החכם?

תוכן עניינים

מתכננים שיפוץ לחדר הכניסה? עומדים בפני תכנון ובנייה של בניין חכם חדש? דלתות כניסה הן הדבר הראשון שדיירים ואורחים רואים כשהם מגיעים, ולכן חשוב שהן יותאמו באופן אישי ומדויק עבור הצרכים שלכם. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על כל השיקולים לתכנון ובחירה של דלתות כניסה – החל מחומרי הגלם, האסתטיקה והפונקציונליות ועד לדרכי האבטחה השונות. כל הפרטים לפניכם.

באילו חומרים נשתמש ליצירת דלתות הכניסה בבניין החכם?

בניין חכם הוא הרבה יותר מאוסף של דברים שנעשים בצורה אוטומטית. התכנון מתחיל בראש ובראשונה מבחירה של חומרי גלם חזקים, עמידים, כאלה שישרתו אותנו לאורך שנים ארוכות ללא צורך בתיקונים והחלפת חלקים. 

לא פחות חשוב מכך, אנחנו נבחר תמיד בחומרים בעלי מראה אסתטי, יוקרתי וחלק. לכן, הבחירה האולטימטיבית היא שילוב בין זכוכית מחוסמת שקופה לאלומיניום מצופה עם איטום באיכות גבוהה. היתרון הייחודי של שני החומרים הללו הוא שהם ניתנים להתאמה אישית מבחינת הצורה והגודל, כך שתוכלו לקבל בדיוק את מה שאתם צריכים בעלות סבירה.

אסתטיקה ועיצוב של דלתות כניסה לבניין

דלתות כניסה הן הדבר הראשון שרואים כשמגיעים, ולכן החשיבות האסתטית שלהן היא גדולה במיוחד. ניתן לבחור בזכוכית אטומה, אשר מעניקה תחושת פרטיות לדיירי הבניין, או בזכוכית שקופה אשר מציגה לראווה את לובי הבניין המטופח ומעלה את היוקרה שלו. בשתי האפשרויות אנחנו מרוויחים כניסה של אור טבעי. מעצבים רבים בוחרים להשתמש בשילוב בין זכוכית אטומה לזכוכית שקופה, ליצירת מראה מתוחכם ומעניין.

התאמה לצורה ולגודל של חלל הכניסה

כשאנחנו בוחרים דלת כניסה לבניין יש לקחת בחשבון את רוחב הפתח וגודל הלובי. בחללים קטנים יותר, כמו גם כאלה שיש בהם הרבה תנועה (כמו בניינים עם מספר גבוה של דירות), מומלץ לבחור דלת הזזה אוטומטית אשר נפתחת ללא מגע יד אדם. בצורה זו, לא צריך להשאיר מקום לדלת להיפתח ולהסגר. 

פרקטיקה ופונקציונליות – המפתח לנוחות ארוכת שנים

בנוסף לערך האסטטי של דלתות הכניסה, גם המאפיין הפונקציונלי משחק תפקיד חשוב. להלן שתי נקודות שחשוב לקחת בחשבון.

דלתות אוטומטיות

דלת אוטומטית אשר נפתחת באמצעות חיישני תנועה או אפילו זיהוי פנים היא בעלת ערך פונקציונלי חשוב. היא יכולה לתת תחושה היגיינית יותר (אין ידית מתלכלכת מזדהמת ממגע תכוף), חוסכת זמן, וגם נוחה יותר לשימוש עבור הקהל הרחב ובפרט בעלי מוגבלויות אשר משתמשים בכיסאות גלגלים.

כניסת אור

דלת אשר מאפשרת כניסת אור (ברוב המכריע של המקרים מדובר בדלת זכוכית), מאפשרת לנו לא רק ערך אסתטי ומראה נעים של אור טבעי אלא גם חיסכון משמעותי בחשמל. בכך אנחנו יוצרים בניין ירוק, אקולוגי וידידותי יותר לסביבה.

אבטחה של דלת הכניסה לבניין

הדבר הראשון שאנחנו רוצים להרגיש כאשר אנחנו מגיעים הביתה הוא בטיחות וביטחון. באמצעות שימוש בדלת חשמלית אוטומטית, נוכל להתקין מגוון אמצעים שיעלו במידה ניכרת את רמת הביטחון בבניין כולו. הנה כמה דוגמאות לאמצעי אבטחה מומלצים.

  • מנעולים מיוחדים לדלתות אלומיניום
  • חיישני מגע ותנועה
  • חיישני חום
  • אינטרקום
  • נעילה אוטומטית
  • אמצעי מיגון מפני שריפות – גלאי עשן בשילוב מערכת דלתות קורסות

דלתות כניסה לבניין של חברת תיבות – מאז 1936

אנחנו בחברת תיבות מעניקים מגוון שירותים לבנייני מגורים ומבני ציבור כבר מעל ל-80 שנים. אנחנו מתמחים בייצור של תיבות דואר ודלתות כניסה ממגוון סוגים, ומקפידים על איכות עבודה ושירות מהשורה הראשונה. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו דרך האתר לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר תוך 24 שעות בלבד.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים:

קרא עוד »
למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
דילוג לתוכן