השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

תוכן עניינים

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים: המיקום שלו, החומרים המרכיבים אותו, הפיצ׳רים השונים העומדים לרשות הדיירים ועוד. אבל, אם היינו אומרים לך שאינטרקום לבניין יכול להשפיע על שווי הנכס שלך – היית מאמין/ה לנו?

אולי תופתעו לשמוע אבל כן, התקנה של מערכת אינטרקום מתקדמת תוכל להשפיע לטובה על שוויו של כל נכס שהוא. רוצה לדעת בדיוק איך זה קורה? כל התשובות ממתינות לך כאן. 

מערכת שהופכת את החיים לקלים יותר

בסופו של דבר, לאינטרקום יש פונקציה שימושית מאוד: הוא בא לעזור בשליטה על הכניסה והיציאה מהבניין וכמובן גם לעקוב אחר אנשים שרוצים להיכנס אליו ולוודא שהם מקבלים אישור לכך.

מהסיבה הזו, חשוב להשקיע במערכת אינטרקום לבניין שהיא גם מתקדמת וגם נוחה לשימוש, כך שהדיירים שלך יוכלו להיעזר בכלי הזה ללא סיבוכים. מנתונים שנאספו עולה כי בניינים אשר לא מותקנת בהם מערכת מסוג זה נתפסו כפחות מושקעים מבניינים שכן הייתה בהם מערכת אינטרקום, מה שאומר שמדובר בהשקעה ששווה לעשותה.

השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

תחושת יוקרה מקסימלית בהשקעה מינימלית

כבר ניסית להפוך את החיים של הדיירים שלך לנוחים יותר בעזרת התקנת תיבות דואר נוחות והשקעה בדלתות כניסה לבניין, אז למה לא להמשיך ולהעניק להם תחושה יוקרתית כבר מרגע הכניסה לנכס? באמצעות התקנה של מערכת אינטרקום מתקדמת תוכלו להמשיך ולשפר את התחושה של השוכרים שלהם ולהפוך את החיים שלהם לעדכניים ולנוחים ביותר.

בעזרת המערכת יהיה ניתן לשלוט בכניסה וביציאה מהבניין בקלות ובמהירות, מבלי צורך בשדרוג מערכות המצלמות של הבניין או בעזרת ירידה לפתח הבניין בעצמם. כך, תוכל/י להעלות את ערך הנכס שלך הן בעיניי הדיירים והן בעיניי משקיעים ורוכשים פוטנציאליים. 

להביא את הטכנולוגיה לנכס שלכם

לא מעט אנשים חושבים על מערכות אינטרקום כמערכות די ישנות וכבר כמעט לא טכנולוגיות, אבל גם הן עשו קפיצה משמעותית אל תוך המאה ה-21. המערכת המתקדמת ביותר שלנו, האינטרקום ענן X501, מאפשרת לדיירים להנות מכל הטוב של אינטרקום לצד הכלים המתקדמים של היום.

הדיירים יוכלו לשלוט במערכת בעזרת אפליקציה ייעודית המקדישה אזור אישי לכל דירה. ההשקעה בכלי טכנולוגי ומתקדם כל כך היא השקעה מובטחת שתעזור לך להגדיל את שווי הנכס הקיים בבעלותך. 

מוכן או מוכנה להעלות את שווי הנכס שלך?

אם לסכם, בעזרת מערכת אינטרקום חדשנית ומתקדמת ניתן להעלות את השווי של נכסים רבים המיועדים למגורים. במידה וגם את או אתה רוצה לשדרג את הנכס שלך ולהפוך אותו למבוקש במיוחד אל מול כל המתחרים, התקנה של מערכת האינטרקום המתקדמת ביותר במדינה תסייע לכם לעשות זאת.

אנחנו ב״תיבות״ מתמחים בהתקנת מערכות אינטרקום ענן שיעלו את שווי הנכס ויהפכו אותו למבוקש ביותר בעיני כל. לשאלות נוספות בנושא וקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 02-6413720.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר seaside אילת

בסביבה העירונית המודרנית, שבה עיצוב המרחב הוא בעל חשיבות רבה

קרא עוד »
דילוג לתוכן