דלת הזזה חשמלית

תוכן עניינים

דלת הזזה חשמלית (או דלת אוטומטית) הפכה בשנים האחרונות לסטנדרט בכל בניין עם הרבה תנועה – מבני ציבור, מרכזי קניות, בנייני מגורים גדולים, ועוד. לסוג דלתות זה יש שפע של יתרונות אשר הופכים אותן לפופולריות ומבוקשות.

בכתבה הבאה אנחנו הולכים להסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא של רכישת והתקנת דלתות אוטומטיות, לפני שאתם מתחילים בבנייה או בשיפוץ.

מה היא דלת הזזה חשמלית?

דלת הזזה חשמלית היא סוג של דלת אוטומטית, אשר נפתחת ללא מגע יד אדם. קיימים סוגים שונים של דלתות כאלו. כיום, הן הפכו לסטנדרט במקומות רבים: מבני ציבור, בתי חולים, בנייני מגורים יוקרתיים, מרכזי קניות, ועוד. 

איך זה עובד?

כל סוגי הדלתות האוטומטיות (ובכלל זה גם דלתות הזזה חשמליות) משתמשות בטכנולוגיה מתקדמת, הכוללת חיישנים שונים המיועדים לזיהוי נוכחות אנושית. אלו יכולים להיות חיישני תנועה, חיישני חום, חיישנים אופטיים ועוד. בנוסף, קיימים חיישנים אשר יאפשרו כניסה רק לאנשים אשר יש להם הרשאה לכך, באמצעות זיהוי של כרטיס אישי או טביעת אצבע.

דלת הזזה חשמלית

היתרונות של דלת חשמלית אוטומטית

לדלתות הזזה חשמליות יש הרבה מאוד יתרונות. הנה רק כמה מהמרכזיים שבהם.

  • נוחות – דלת אוטומטית היא הדבר הנוח ביותר עבור מבקרים ודיירים, בין אם נכנסים עם ידיים עמוסות או פשוט לא רוצים לבזבז זמן.
  • נגישות – דלת אוטומטית היא נגישה יותר עבור כיסאות גלגלים, הליכונים, קביים ועגלות. 
  • בטיחות – דלת הזזה חשמלית (אוטומטית) תהיה מצויידת בכל מנגנוני הבטיחות המתקדמים, כולל מנגנון נגד שריפות.
  • היגיינה – האפשרות לפתיחה וסגירה ללא מגע יד אדם מאפשרת היגיינה גבוהה, וסיכוי נמוך להידבקות במחלות.
  • מראה – דלת זכוכית שקופה עם גימור איכותי ומנגנון חשמלי מתקדם מעניקה לכל בניין מראה יוקרתי וחדיש. 

למה דווקא דלת הזזה?

דלת הזזה חשמלית מאפשרת תנועה דו כיוונית של אנשים – כלומר, ניתן להכנס ולצאת באותו זמן ללא הפרעה. אין צורך להמתין, ולא נוצר "צוואר בקבוק" אשר חוסם את הכניסה לבניין. זאת בניגוד לאפשרויות אחרות של דלתות אוטומטיות, כמו דלת מסתובבת, דלת מתנדנדת או דלת רגילה (שנפתחת כלפי פנים). 

התוצאה היא תנועה חלקה וזורמת, אשר הינה אידאלית לחלל כניסה עם הרבה עוברים ושבים. 

כמה עולה דלת חשמלית אוטומטית?

המחירים של דלתות הזזה חשמליות משתנים על פי מגוון גורמים: סוגי החיישנים, גודל, התקנה, סוגים של מנגנוני בטיחות, ועוד. אנחנו בחברת תיבות מספקים הצעת מחיר מהירה, עד 24 שעות, ללא כל התחייבות.

האם כדאי לקנות דלת חשמלית זולה?

התשובה היא שלא. דלת הזזה חשמלית לא אמורה לעלות הון תועפות, ומצד שני – הניסיון "לקצץ במחיר" עלול לעלות לכם ביוקר לטווח הארוך. 

חשוב לזכור כי דלתות כניסה לבניין הן אחד הדברים החשובים ביותר בחלל הלובי. יש להן השפעה עיצובית, בטיחותית, וגם פרקטית (בהיבט של נוחות הדיירים והמבקרים). לכן, עדיף לרכוש מוצר איכותי, אשר יחזיק לאורך שנים ארוכות וגם ישמור על מראה יוקרתי, נקי ולא מוזנח.

למה כדאי לבחור בדלת הזזה חשמלית של חברת תיבות?

חברת תיבות היא אחת החברות הותיקות בארץ – חברה ירושלמית משפחתית, שהפכה במרוצת השנים לאחת הגדולות והמקצועיות בתחום של תיבות דואר ודלתות כניסה. אנו גאים לתת שירות מקיף למאות לקוחות מרוצים, שבוחרים בנו בכל פעם מחדש בזכות אמינות גבוהה ואחריות מלאה אשר אנו מעניקים על כל מוצר ועל כל עבודה.

צרו איתנו קשר עכשיו לייעוץ או הצעת מחיר מהירה (עד 24 שעות). נשמח לשוחח עמכם.

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
השפעת מערכת אינטרקום מתקדמת על שווי הנכס שלך

יש לא מעט אלמנטים שיכולים להשפיע על שווי נכס מסוים:

קרא עוד »
למה לשדרג את האינטרקום בבניין לדגם חכם

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לשדרוגים משמעותיים באיכות החיים שלנו בעזרת

קרא עוד »
פרויקט תיבות דואר מתחם 2 באר יעקב

בתחום תחזוקת המבנים על ידי וועדי בתים, יש משמעות לפונקציונליות

קרא עוד »
דילוג לתוכן