איך תיבות דואר ואינטרקום יכולים לשדרג את חווית המגורים?

תוכן עניינים

נדמה ששורה של תיבות דואר ומערכת אינטרקום הם שניים מהשירותים הכי בסיסיים הקיימים בכל בניין שהוא. האמנם? תופתעו לשמוע כי בניינים רבים ברחבי הארץ שתי המערכות החשובות האלו כלל לא קיימות, כך שהדיירים שלהם בכלל לא יודעים מה הם מפספסים.

אם גם אתם מרגישים שיש משהו שחסר בבניין שלכם ואתם מעוניינים לשדרג אותו בצורה יעילה ולאורך זמן – אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

תיבות דואר שעושות סדר בבלאגן

בעבר הלא כל כך רחוק, בשביל לקבל את הדואר שלנו היינו צריכים ללכת עד לתא הדואר המקומי ולקחת את הפריטים שלנו. היה מדובר בעבודה די מסורבלת שלוקחת לא מעט זמן, אך הכניסה של תאי הדואר הפרטיים שינתה את התמונה.

עם זאת, בבניינים רבים עד היום אזור תיבות הדואר הישנות עדיין קיים, מה שיוצר לא מעט בלאגן ואפילו איבוד של מכתבים חשובים. התקנה של מערכת תיבות דואר עמידות ואיכותיות יוכלו להשאיר את הבלאגן מאחור ולוודא שכל דייר מקבל את פריטי הדואר שלו.

תיבות דואר ואינטרקום לחוויית מגורים

מערכת אינטרקום שהופכת את החיים לקלים יותר

כמו שרבים מאיתנו יודעים, מערכת אינטרקום לבניין היא מערכת חכמה שמסייעת בוויסות כניסה ויציאה לבניין מסוים. בשביל להיכנס אליו, תצטרכו לדעת את קוד הכניסה הסודי ששמור רק לדיירים עצמם.

במידה ומישהו אחר ירצה להיכנס אליו, הוא יצטרך לדעת את הקוד בעצמו או ליצור קשר עם אחד הדיירים המתגוררים שם במטרה לקבל אישור כניסה. אותו אורח יוכל לעשות זאת באמצעות צלצול במערכת האינטרקום, מה שיתריע על האורח במערכת הביתית של הדייר.

כך, השליטה במבקרים ובאנשים הנכנסים לבניין שלכם הופכת לקלה הרבה יותר ואפילו לא דורשת מכם לצאת מהבית!

מערכות משלימות שמגנות על הפרטיות שלכם

אם תשאלו אותנו מה משותף לאינטרקום ותיבת דואר, התשובה שלנו תהיה ״פרטיות״. מערכת האינטרקום מאפשרת לכם לווסת את הכניסה והיציאה לבניין ולדירה שלכם, כך שתוכלו לדעת בדיוק מי מעוניין להיכנס ותוכלו גם למנוע ממנו לעשות זאת במידת הצורך.

כשזה מגיע לתיבות דואר אטומות ועמידות, גם הן שומרות על הפרטיות שלכם. הן מגינות על הטפסים, המכתבים והחבילות הפרטיים שלכם כך שאף אדם לא יוכל לדעת מה הגיע אליכם.

במידה והפרטיות שלכם ושל שאר הדיירים והדיירות בבניין חשובים לכם, חשוב שתשקיעו בשתי המערכות המשלימות האלו. 

שני שירותים – לכל החיים

לא מעט אנשים חוששים להשקיע בשתי המערכות האלו בשל עניין המחיר, אך חשוב לזכור שמדובר בהשקעה בשני שירותים שילוו אתכם לאורך כל החיים! שני השירותים האלו יעמדו לשירותכם בכל יום מחדש (ואפילו כמה פעמים ביום), ותראו שלאחר שתתרגלו אליהם – פשוט לא תוכלו לחיות יותר בלעדיהם.

הטכנולוגיה והכלים המתקדמים שלנו יכולים להפוך את השהות בבניין לנעימה ויוקרתית הרבה יותר, אז למה שנוותר עליהם? זו אכן השקעה, אך לאורך זמן זה יהפוך לאורח חיים. 

תיבות דואר עמידות + מערכות אינטרקום מתקדמות = תיבות!

עכשיו, אחרי שהבנתם את כל היתרונות הטמונים בהשקעה במערכות אינטרקום חדשנות ובסטים של תיבות דואר – לא הגיע הזמן שתשדרגו את הבניין שלכם? אם אתם מוכנים לעשות את הצעד, הצוותים שלנו ישמחו להגיע עד אליכם ולסייע לכם לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אנחנו ב״תיבות״ מעניקים שירותים בנושאים אלו כבר קרוב למאה שנה, ונשמח שגם אתם תצטרפו למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו. לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר מותאמת אישית ניתן ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון: 02-6413720. 

Share:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחסון טלפונים סלולרים באירועים וכנסים במשרדים

אחד הדברים הכי מרגיזים שיכולים לקרות בכל כנס, טקס או

קרא עוד »
המקום האידיאלי להתקנת אינטרקום עם מצלמה

כיום, קשה לחשוב על בניין בישראל שאין לו אינטרקום מתקדם.

קרא עוד »
מתי מומלץ להחליף את מערכת האינטרקום בבניין

אינטרקום הוא חלק בלתי נפרד מבתים משותפים רבים, והוא הופך

קרא עוד »
דילוג לתוכן